מלול: "אין זמן להסתכל אחורה, צריך לבסס מקום בפלייאוף העליון"

דור מלול
דור מלול | ערן לוף

מגן הפועל חיפה דיבר לקראת המשחק נגד הפועל ת"א (רביעי 20:00, ספורט3): "אין משחק קל בליגה הזאת, ההדחה מהגביע מאכזבת אבל מי שזכה בעונה שעברה יכול להעריך את החוויה". לפני המשחק ייערך טקס לאלון תורג'מן

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מחר (רביעי 20:00, שידור ישיר בספורט3) נגד הפועל תל אביב. בחיפה עוברים ימים לא פשוטים לאחר ההדחה המביכה בגביע המדינה נגד הפועל עכו, ומקווים להשכיח את ההפסד דרך ניצחון על האדומים.

המאמן שרון מימר צפוי להעלות את ההרכב שרץ לאחרונה בצורה טובה בליגה כאשר מחכה להחלמתם של השחקנים הפצועים. הקשר גילי ורמוט מתקשה לחזור מהפציעה שלו בשריר הירך האחורי וייעדר מהמשחק. ורמוט לא הצליח להשלים את האימון ומימר החליט להשאיר אותו מחוץ לסגל. מאידך, המגן שון גולדברג כשיר וצפוי לפתוח במשחק.

ראדו גינסארי, שהיה פצוע נגד עכו, יחזור להרכב הראשון כמו גם מקסים פלקושצנקו שפתח בגביע על הספסל. מי שתרומתו חשובה וצפוי לפתוח הוא המגן דור מלול. מלול התייחס להדחה בגביע ואמר: "עברנו עונה מיוחדת בשנה שעברה בדרך לזכייה בגביע, ורק מי שזכה יכול להעריך את החווייה הזאת. אני באופן אישי לא אהבתי את הדיבורים סביב הרכב פחות טוב או זלזול מצד השחקנים. כולם רצו לנצח אבל זה היה משחק מורכב ולמדנו כבר מהטעויות שעשינו. זה מאוד מאכזב אבל זה שיעור בחיים ונלמד ממנו".

לקראת הפועל תל אביב: "המזל שלנו שאין לנו זמן להסתכל אחורה ויש לנו כבר עוד משחק שהוא משחק חשוב. לפני המשחק נגד מכבי נתניה סימנו מטרה לעלות למקום החמישי וכעת המטרה לבסס את המקום בפלייאוף העליון. אין משחק קל בליגה הזאת והפועל תל אביב אומנם בתחתית אבל העונה ליגה מאוד שוויונית, הפסד יכול לגרור אותה לתחתית וניצחון כלפי מעלה".

מלול.
מלול. "מתרכזים במשחק ההתקפה שלי וזה עוזר לי להתרכז בהגנה" (ערן לוף)

השמירה האישית לה הוא זוכה על המגרש: "גם בעונה שעברה שמו עלי דגש וזה מחמיא לי. בעיניי זה עדיף כי יותר מתרכזים במשחק ההתקפה שלי וזה עוזר לי במשחק ההגנה. זה עדיין לא עוצר אותי מלעשות התקפה ולבשל שערים".

לפני המשחק תערוך הקבוצה טקס מיוחד לחלוץ אלון תורג'מן. האחרון שהיה מהבולטים בעונה המצוינת בשנה שעברה נשאר בקשר מיוחד עם אנשי ואוהדי הקבוצה וכעת נמצא בישראל ולכן בחיפה מתכוונים לערוך לו טקס הוקרה.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ריקי מיטרבסקי, שון גולדברג, גל אראל, ראדו גינסארי, מקסים פלקושצנקו, גיא חדידה, נס זמיר ובן אזובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי