אופיר חיים: "עוד לא יצאנו לדרך חדשה, אנחנו רק מקווים לצאת"

אופיר חיים
אופיר חיים | אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב מתכונן למפגש נגד הקבוצה היחידה אותה האדומים ניצחו בליגה: "צריכים להיות טובים כדי להוציא נקודות. מוליץ'? כל הסגל מספיק טוב לפתוח בהרכב". פירסמן ייעדר בשל צהובים, עגייב בשל פציעה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תשחק (מחר) באצטדיון סמי עופר נגד הפועל חיפה, הקבוצה היחידה אותה ניצחה העונה כשהשיגה 0:1 משער של אמיר עגייב. האדומים יגיעו למשחק במצב רוח מרומם לאחר הניצחון 1:2 בגביע המדינה על הפועל קטמון, הניצחון הראשון של המאמן אופיר חיים.

מהמשחק ייעדר המגן השמאלי מרווין פירסמן בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. גם השוער אריק ינקו שנפצע בחימום נגד הפועל קטמון ייעדר, ומי שיישב על הספסל בתור מחליפו של רובי לבקוביץ' יהיה רוי ברנס. גם כובש שער הניצחון בסיבוב הקודם אמיר עגייב, הסובל מקרע חלקי משריר הירך האחורי, לא יהיה מחר בסגל וגם במשחק הבא נגד בני סכנין.

המאמן אופיר חיים ערך מסיבת עיתונאים ודיבר בה על הניצחון בגביע ועל המשחק הקרוב: "השתחרר לחץ, אבל בסופו של דבר זה היה משחק גביע שהיינו אמורים לעבור. היה לנו רק מה להפסיד, עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות ועלינו שלב. עכשיו אנחנו חוזרים ללחץ של הליגה, האווירה פה יותר טובה אבל יש לנו משחק קשה בחיפה נגד אחת הקבוצות היותר טובות בליגה. צריך להיות טובים כדי להוציא שם נקודות".

אופיר חיים.
אופיר חיים. "היה לנו רק מה להפסיד בגביע" (אודי ציטיאט)

"עוד לא יצאנו לדרך חדשה, אנחנו רק מקווים לצאת לדרך כזו," הוסיף חיים, "ניצחנו משחק אחד, בסופו של דבר, וזה משחק גביע שהיינו אמורים לנצח על הנייר. לא ניצחנו הרבה זמן אז יש קצת יותר שמחה והתלהבות אבל מהר מאוד אנחנו כבר חוזרים לליגה לאיפה שאנחנו באמת צריכים את הנקודות, ואין לנו יותר מדי מה לשמוח. אנחנו צריכים באמת לתת הכל, לתת את הנשמה על המגרש ולנצח את המשחק בחיפה. אין סיכוי שהניצחון הזה יבלבל אותנו, אנחנו חייבים עוד הרבה נקודות לקופה. לא קיבלנו נקודות על הניצחון בגביע. יש לנו משחק קשה בחיפה ואנחנו נעשה הכל כדי להוציא שם נקודות כי זה באמת הלחם והחמאה שלנו".

האם עמירן שקלים יפתח במקום פירסמן: "עמירן שקלים הוא שחקן בסגל של הפועל תל אביב, אני עדיין לא סגור על מי ישותף אבל כל השחקנים בסגל מספיק טובים בשביל לפתוח בהרכב. יש עוד שיקולים מלבד ההרחקה של מרווין פירסמן. אני צריך לעשות את השיקולים שלי, אבל עדיין לא החלטתי סופית על ההרכב. בכל מקרה יעלו 11 שחקנים, ואני סומך על כולם".

הפציעה של אריק ינקו: "לא רוצה להתייחס לשחקנים באופן אישי. יש לנו משחק חשוב, וכרגע הכי חשוב מבינתו שיחלים ויחזור לסגל".

ינקו.
ינקו. "חשוב שיחלים ויחזור לסגל" (דני מרון)

"שמעתי עשרות שמות של שחקנים שבכלל לא היו מועמדים", התייחס המאמן לסוגיית החיזוק בינואר, "אנחנו נחזק את הקבוצה במקומות המתאימים. יש לנו חומר מצוין לליגה שלנו, אני לא חושב שצריך לעשות שינויים משמעותיים. הסגל הוא טוב, ויהיו שינויים אבל הקבוצה לא תהיה קבוצה שונה".

על פייסל מוליץ': "כל שחקן בסגל הוא ראוי ושוב, אני לא רוצה להתייחס באופן אישי. אני שמח שהוא כבש, הוא מתאמן טוב וזה מגיע לו. אני מקווה שהוא יישאר עד סוף העונה, אבל כרגע מה שמטריד אותי זה המשחק מחר נגד הפועל חיפה. אני לא מסתכל על ינואר, הבעלים יודעים שאנחנו צריכים חיזוק ונחליט כשיהיה צורך".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, רז שלמה, אדי גוטליב, אוראל דגני, רז כהן (ניר לקס), שי אליאס, רמזי ספורי, ג'וזף גנדה, רועי זיקרי, פייסל מוליץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי