אבי לוזון זועם: "להכניס את ה-VAR לאלתר, אנחנו מאבדים נקודות"

אבי לוזון
אבי לוזון | אודי ציטיאט

יו"ר מכבי פ"ת כעס על החלטתו של השופט אסולין שפסל את שערו של בריבו: "זה לא פעם ראשונה שמקפחים אותנו, חוץ מלאכול את הלב אני לא יכול לעשות כלום, אם הייתי בהתאחדות הייתי מכניס את שיפוט הווידאו מחר בבוקר"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה סיימה הערב (שלישי) בתיקו 1:1 נגד בני יהודה במסגרת המחזור ה-15 של ליגת העל, אך אם תשאלו את יו"ר מכבי פתח תקווה, אבי לוזון טוען קבוצתו קופחה ואיבדה נקודות יקרות עקב פסילת שער של תאי בריבו בדקה ה-68 שהיה מעלה את המאלבס ליתרון של 0:2.

אבי לוזון זעם על צוות השיפוט: "זה לא רק היום שמקפחים אותנו, גם במשחק נגד מכבי תל אביב, השופט והקוון אישרו שער באופסייד שאחרי זה הוועדה המקצועית החליטה שהשער אכן היה בנבדל. היום פסלו לנו שער חוקי שמחר תחליט הוועדה המקצועית שלא בצדק. הלו! אנחנו מאבדים נקודות וניצחונות, היינו יכולים לנצח 0:1 נגד מכבי ת"א ו-0:2 פה, זה ארבע או חמש נקודות הם לא יכולים לעשות את זה. אם הייתי יושב ראש ההתאחדות או המנהלת, הייתי מכניס את ה-VAR לאלתר. לא בפלייאוף היום מחר בבוקר".

האם ההחלטות מכוונות נגד מכבי פתח תקווה: "זה נגד מכבי פתח תקווה, אבל זה תמיד קורה לנו, הכי קל לשרוק נגד הקטנות, זה ידוע זה ברור, במשך 20 שנה אני אומר שיש אמרה מטופשת שיש טעויות שמתקזזות, ה-VAR זה הפיתרון היחיד בכדורגל הישראלי לכל הקבוצות הקטנות".

מה אתם הולכים לעשות בנושא: "חוץ מלצעוק, להתרגז ולאכול את הלב אני לא יכול לעשות כלום, אני אומר ואמרתי את זה גם לפני היום צריכים להכניס מיידית את ה-VAR. די נמאס"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי