חביב חביבו יעבור צילום. ההערכה: היעדרות ממושכת

אלישע לוי
אלישע לוי | אודי ציטיאט

בפ"ת חוששים משבר בכף הרגל או קרע ברצועות הקרסול של החלוץ שמירר בבכי לאחר שנפצע, ויחליטו אם להקפיאו בהתאם לתוצאות. לוזון: "באיגוד אומרים שכרגע לא ערוכים ל-VAR". סרסור עבר תפירת מיניסקוס וגמר את העונה

(גודל טקסט)

תסכול גדול במכבי פתח תקווה לאחר תוצאת התיקו 1:1 אמש (שלישי) עם בני יהודה. במלאבס עוד לא נרגעו מטעות השיפוט של השופט אוהד אסולין יחד עם קווניו, אשר פסלו לתאי בריבו שער חוקי שהיה מעניק לפ"ת יתרון של 0:2.

כזכור, בסיום המשחק, התראיין היו"ר אבי לוזון וקרא להשתמש בהקדם האפשרי במצלמות ה-VAR, כשגם מאוחר יותר המשיך לוזון בדבריו: "אין לנו הרבה מה לעשות חוץ מלהכניס את המצלמות הללו בדחיפות. אומרים באיגוד שכרגע עדיין לא ערוכים למצלמות האלה", אמר לוזון לספורט1 ולאחר המשחק שוחח עם מנכ"ל איגוד השופטים והביע את טענותיו. גם גורמים אחרים בפ"ת לא חסכו טענות לשופט: "הנקודות שפיספסנו בגלל טעויות במקרה הזה ומול מכבי תל אביב עלולות להיות קריטיות. אלו החלטות שיכולות להכריע אם נהיה בפלייאוף העליון".

והיה גם משחק: המלאבסים רשמו כאמור תוצאת תיקו, שהייתה החמישית ברציפות ושוב חזרה בקבוצה ההרגשה שפספסו הזדמנות להתקרב למקום בפלייאוף העליון: "שיחקנו באמת טוב", אמרו השחקנים. "חוץ מרבע שעה במחצית השנייה שבני יהודה עשתה עלינו בליץ, שלטנו. זה פספוס ענק. הכל הולך לנו קשה וחסר לנו הגרוש ללירה. מול אשדוד שיחקנו טוב ולא ניצחנו, אתמול גם. חייבים כבר לנצח".

מי שזכו למחמאות היו יוסי גינזבורג שרשם את משחק חייו ומנע משחקני הכתומים לכבוש יותר משער אחד וגם החלוץ תאי בריבו, שהחליף את חביב חביבו הפצוע, הראה שיש על מי לסמוך: "עם כל הכבוד לחביבו, כולם ראו מה קרה שבריבו נכנס. יש למכבי פ"ת צעירים טובים וצריך לדעת להשתמש בהם".

ובאשר לחביבו, מכת הפציעות לא עוזבת את המלאבסים החלוץ שהוחלף אמש בדקה ה-25 מירר בבכי בחדר ההלבשה ונלקח מיד עם תום המשחק לביה"ח יחד עם רופא הקבוצה, זאת במטרה לאבחן את מצבו כאשר האבחון הרפואי צפוי להתקבל הבוקר, אלא אם כן יילקח לסדרת בדיקות נוספת.


גינזבורג. זכה למחמאות על משחק חייו (אודי ציטיאט)

כרגע ישנן שתי אפשרויות לחומרת הפציעה: הראשונה שתיבדק היא שבר בכף הרגל שעשוי להשביתו לתקופה של חודש עד חודש וחצי, והשנייה היא קרע ברצועות הקרסול, פציעה שעשויה להשביתו לפרק זמן ממושך. בפ"ת יחכו לאבחנה הרפואית ורק לאחר מכן יחליטו בהתאם לחומרת הפציעה אם להקפיאו ולצרף חלוץ נוסף, כשכזכור, לקבוצה יש כרגע שישה זרים.

בשורה רעה נוספת מגיעה מכיוונו של הקשר מוחמד סרסור, שסובל מקרע במיניסקוס ועבר אמש את הניתוח בברכו. כפי שפרסמנו, לאחר התלבטות אם להוציא את המיניסקוס מברכו או לתפור אותו, הוחלט על תפירה שתשביתו לפרק זמן של לפחות שלושה חודשים וחצי ולפי ההערכות, הקשר למעשה גמר את העונה. גם עיסא סיסוקו חש כאבים בברכו והוחלף, אך לא מדובר בפציעה חמורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי