מחלוקת בין אוהדי מכבי חיפה לגבי המשך המחאה

אוהדי מכבי חיפה, מחאה נגד יעקב שחר
אוהדי מכבי חיפה, מחאה נגד יעקב שחר | מאור אלקסלסי

אחד מארגוני האוהדים החליט להיכנס במשחק נגד אשדוד (רביעי, 21:00 ישיר בספורט4) בדקה השמינית למשחק כמחאה על שמונה שנים רעות. מאיר עשוי לפתוח על חשבונו של מאבוקה, מנדג'ק בספק למשחק

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תצא הערב (רביעי, 21:00, שידור ישיר בספורט4) למשחק חוץ נגד מ.ס. אשדוד שיהיה משחק הליגה הראשון של המאמן מרקו בלבול בקדנציה השנייה כמאמן הירוקים. בלבול כמו גם השחקנים מבינים את חשיבות המשחק הקרוב שעשוי להוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

גם בקרב האוהדים מייחסים חשיבות רבה וניצחון באצטדיון הי"א יכול לגרום לרגיעה במחאה של אוהדי הירוקים בשבוע האחרון. בכלל נראה כי מאז הניצחון בשבת, ישנם חילוקי דעות בין אוהדים רבים שרובם קוראים לחזור ליציעים כאשר ארגון האוהדים 'אינפרנו' הוציא הודעה לפיה ימשיך במחאה נגד הקבוצה כאשר האוהדים ייכנסו למשחק בדקה השמינית שיציין את הסבל לטענתם בשמונה השנים האחרונות.

מבחינה מקצועית נראה כי צפויים שיניים מהניצחון בגביע כאשר גם איעד חבשי וגם אליסון דוס סנטוס יחזרו להרכב וההפתעה אמורה להיות הצבתו של המגן רז מאיר על חשבונו של ארנסט מאבוקה. בלבול החמיא למאיר לאחר הניצחון על מרמורק ויאפשר לו הזדמנות נוספת. ג'ורג' מנדג'ק אינו נמצא בכשירות מלאה ואם לא יוכל לפתוח אז רועי קהת יעלה במקומו. ניקיטה רוקאביצה צפוי לפתוח על חשבונו של מוחמד עוואד המוצהב.

הרכב משוער: גיא חיימוב, רז מאיר, איעד חבשי, אליסון דוס סנטוס, סאן מנחם, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק (רועי קהת), שלומי אזולאי, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, שון וייסמן.

עשוי לחזור ל-11 של מכבי חיפה. רז מאיר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי