גורם בהפועל ת"א: "כעת פשוט יותר לצרף שחקן של ב"ש"

עדן בן בסט עם חנן ממן
עדן בן בסט עם חנן ממן | מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב תתארח הערב (20:00, ישיר בספורט3) אצל הפועל חיפה במטרה להמשיך את המומנטום מהניצחון בגביע. אוראל דגני יפתח כמגן שמאלי, ניר לקס יעבור מבחן כשירות

(גודל טקסט)

עם ניצחון אחד בלבד מתחילת העונה, תפגוש הערב (20:00, ישיר בספורט3) הפועל תל אביב בסמי עופר את הקבוצה היחידה ממנה לקחה שלוש נקודות העונה – הפועל חיפה.  במועדון טוענים כי שני המשחקים הבאים לאחר המשחק הערב – נגד בני סכנין בבית ומול עירוני קריית שמונה בחוץ – יקבעו את נושא הרכש לקראת חלון ההעברות שיפתח ב-8 בינואר.


כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1 היעד המרכזי הוא של שחקנים ישראלים מהפועל באר שבע, וקיימת בקשה מהאלופה היוצאת לקבל אחד או שניים מבין חנן ממן, עדן בן בסט וניב זריהן. גורם במועדון: "המאמצים להביא מספר שחקנים נמשכים וכמובן תלוי איך נגיע לחלון ההעברות. עכשיו אחרי שבהפועל באר שבע יעשו שינוי בינואר והם לא בונים על בן בסט, ממן וזריהן יהיה יותר פשוט לצרף מי מהם. כבר אמרנו שזה תלוי באלונה ברקת".




הפועל תל אביב תנסה להחתים את שחקני הספסל של באר שבע (מאור אלקסלסי)


האפשרות הנמצאת על הפרק היא לקבל מבאר שבע שחקן או שניים כמושאל עד סיום העונה עם אופציה וסכום נקוב לרכישה בסיום העונה. בקבוצה מאמינים כי המו"מ עם נריוס ולאסקיס יסתיים בתוך מספר ימים במקביל למו"מ מול גלינור פלט כשסוכני שחקנים מציעים למאמן אופיר חיים שחקנים זרים נוספים.


בקבוצה ממתינים להצעות על אחמד עאבד שלא הגיעו עד כה ובסביבת השחקן לו חוזה לשנתיים נוספות מעבר לעונה הנוכחית בסכום של 180 אלף דולר לעונה הבהירו כי הוא אינו הולך לשום מקום וכשיקבל את ההזדמנות שלו מצוות האימון הוא יוכיח את עצמו.


הערב נגד הפועל חיפה אמור המאמן אופיר חיים להסתדר ללא השוער המחליף אריק ינקו והקשר אמיר עגייב הפצועים וללא המגן השמאלי המוצהב מרווין פירסמן. מסתמן כי הקפטן אוראל דגני ישחק כמגן שמאלי ולמרכז ההגנה יחזור אדי גוטליב. הקשר ניר לקס יעבור לפני המשחק מבחן כשירות בשל מיחושים בשריר הירך מהמשחק נגד הפועל קטמון בגביע המדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי