איינבינדר: "מתבשל בבית"ר ירושלים משהו מאוד גדול"

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אודי ציטיאט

קשר הקבוצה התייחס אל מצבה במסע"ת לקראת המשחק נגד הפועל חדרה (חמישי, 20:30, ישיר בספורט4) ואמר: עם הדרך גם התוצאות יגיעו. קלינגר דיבר על הסיכויים לעלות לפלייאוף העליון: "אלו מטרות רחוקות"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד למכבי תל אביב בגביע ביום שבת, בית"ר ירושלים כינסה הבוקר (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק של הקבוצה מחר ב-20:30 (שידור ישיר בספורט4) נגד הפועל חדרה. 

המאמן ניר קלינגר דיבר תחילה. על ההפסד בגביע:  "זה לא צריך להשפיע על אף אחד. הייתה שם שגיאה כללית שגם לשופט היה חלק בה, זה משחק שהיה צריך ללכת להארכה, אבל גם אנחנו טעינו לא רק השופט. אני מזכיר שרק קבוצה אחת שתזכה בגביע וזו לא תהיה בית"ר ירושלים וגם לא עוד 13 קבוצות אחרות בליגת העל".


על עלייה לפלייאוף העליון:
"אלו מטרות רחוקות כרגע, כרגע אנחנו מתרכזים בשיפור המשחק, אנחנו משפרים את התוצאות ואני מאמין שככל שנלך ונתחזק ככל שהמשקים יתקדמו. אני מקווה שנלחץ על הדוושה ורק בעוד חודש וחצי נוכל לדבר על מטרות סופיות. למדנו להתכונן לכל משחק, השחקנים מגיעים מוכנים מנטלית ומקצועית בכל משחק. ברור שלפני משחק נגד מכבי תל אביב לא צריך לדבר על מוטיבציה, אבל גם במשחקים האחרונים השחקנים הגיעו מוכנים".


"עדיין מוקדם לדבר על הפלייאוף העליון". ניר קלינגר (בית"ר ירושלים, האתר הרשמי)

על בעיה בחלק ההתקפי: "זה לא הבמה לומר מה השיקולים שלי, אבל אני שמח שיש לי בחירה בין שני חלוצים טובים".

דן איינבינדר הוסיף: "הלחץ קיים כבר עכשיו וגם לפני כן, וגם עם התוצאות הן לא כמו שאנחנו רוצים אנחנו נראים טוב יותר ואנחנו רואים דרך מאוד ברורה של מה אנחנו צריכים לעשות ולעשות ואני מאמין שעם הדרך התוצאות יגיעו. אנחנו לאט לאט נכנסים לכושר, התייצבנו במשחק ההגנה ורואים את זה בכל ארבעת המשחקים האחרונים. זה דבר שיוסיף חופשיות למשחק ההתקפה שלנו. לא קל להיות הרבה שנים בלי תואר, אבל אני חושב שמתבשל פה משהו מאוד גדול. יש רצון להצליח ולהשיג תארים כמה שיותר מוקדם, אבל זה ייקח זמן. כרגע אנחנו רוצים לשאוף כמה שיותר גבוה, כדי שבעונה הבאה נוכל להביא תארים לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי