"אם צ'יבוטה יהיה מרוכז מול השער, הוא גם יכול לסיים כמלך השערים"

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | אודי ציטיאט

תסכול בבני יהודה אחרי ה-1:1 מול מכבי פתח תקווה וההחמצות הרבות, יובל אשכנזי: "אין מה לעשות, זה חלק מהמשחק". סורו ייעדר מול מכבי חיפה, קוויאר עשוי לחזור

(גודל טקסט)
בני יהודה סיימה עם תחושת תסכול עצומה את משחק התיקו 1:1 נגד מכבי פתח תקווה, לאחר ששחקני הקבוצה הרבו להחמיץ ופספסו הזדמנות נהדרת לניצחון. הזהובים חיזקו את מעמדם במקום השני ולמרות הנקודה, התרחקו בנקודה נוספת מהפועל חדרה והפועל באר שבע המדורגות אחריהם בטבלה. 


מי שבלט אמש שוב בתחום ההחמצות הוא מאוויס צ'יבוטה, שלא הצליח להבקיע למרות שהגיע ללפחות שני מצבים מצויינים מול יוסי גינזבורג, שוער המארחים. "מאוויס עושה הכל נכון ולפעמים חסרה לו רק הסיומת", אמרו בקבוצה. "הוא עושה עונה מצוינת, אבל אם הוא ישפר את הריכוז מול השער, הוא גם יכול לסיים כמלך השערים של הליגה".


"זה היה משחק עם המון מצבים שלנו", אמר בסיום הקשר יובל אשכנזי. "היה הרבה בלגן במשחק הזה, אבל אני שמח שבסופו של דבר לקחנו את הנקודה. יש לנו המשך שבוע קשה ואנחנו עם הפנים למשחק נגד מכבי חיפה".



"החמצות הן חלק מהמשחק". יובל אשכנזי (דני מרון)


על ההחמצות הרבות: "אין מה לעשות, החמצות הן חלק ממשחק כדורגל. אנחנו כבר מתרכזים במשחק הבא ונבוא חזקים".


המאמן אבוקסיס החמיא בסיום לשחקניו ושיבח את האופי ואת העובדה שידעו לחזור מפיגור ואשכנזי התייחס לדברים והוסיף: "יוסי מאמן גדול, הוא יודע להחזיק אותנו בחיים. אנחנו לא יוצאים מפרופורציות במשחקים פחות טובים או במשחקים יותר טובים. תמיד יש לנו דרך וגישה ואנחנו באמת עם הפנים למשחק הקרוב. אנחנו מתאוששים טוב ועובדים נכון ונגיע מוכנים בשבת לחיפה".


הקשר איסמעילה סורו, שהורחק בצהוב שני ואדום בדקות הסיום של המשחק יחסר במפגש מול הירוקים. סורו הפך העונה לשחקן משמעותי מאוד, במערך של אבוקסיס, שיצטרך למצוא כעת פתרונות, מתוך סגל השחקנים הדי מצומצם שיש לו. מי שצפוי לשוב להרכב, הוא הבלם הספרדי קרלוס קוויאר, שהחלים לגמרי ממתיחה בשריר הירך האחורי וכבר עורך במשך מספר ימים, אימונים מלאים עם הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי