יוסי בניון סיכם עקרונית על חזרתו לבית"ר ירושלים

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

קפטן נבחרת ישראל לשעבר שעזב את מכבי פ"ת והביע את רצונו לשוב לקבוצה מהבירה, סיכם עד סיום העונה בקבוצתו של משה חוגג. הקשר צפוי להודיע רשמית על פרישה בסיום העונה ולהשתלב בצוות הניהולי

(גודל טקסט)
אחרי ששוחרר ממכבי פתח תקווה, יוסי בניון סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים. השחקן יחד עם סוכנו אבי נמני נפגשו היום עם הבעלים משה חוגג וסיכמו עקרונית את כל פרטי החוזה עד תום העונה. על פי התכנון צפוי בניון לחתום רשמית בקרוב ולערוך עונת פרישה במדים הצהובים-שחורים, כאשר בעונה הבאה הוא צפוי להשתלב בתפקיד ניהולי או מקצועי במועדון, בשלב ראשון ככל הנראה במחלקת הנוער בבית וגן.



כזכור בניון הצטרף לבית"ר ירושלים בתחילת עונה שעברה, אך השחקן היה מאוכזב ממעמדו אחרי שפתח בהרכב רק בשני משחקי ליגה מתוך 14 וביקש לעזוב כדי לקבל דקות משחק נוספות. עקב החלפת בעלות בבית"ר ירושלים החל רצון הדדי שהקשר ישוב לקדנציה נוספת בקבוצה וכעת אחרי שבניון שוחרר מכבי פתח תקווה הוא יכול לחתום בכל קבוצה שמתעניינת בשירותיו.



בחלק המקצועי לקראת המשחק נגד חדרה, מסתמן שהמאמן קלינגר יבצע שני שינויים בהרכב, כאשר שמואל שיימן שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, ישוב לעמדת המגן השמאלי במקום עוז ראלי ומאור בוזגלו יפתח בחלק הקדמי, במקומו של אור אינברום המוצהב שייעדר.


הרכב משוער: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל בן חיים, אור זהבי, שמואל שיימן, דן איינבינדר, מיקי סירושטיין, אפונסו טיירה, מאור בוזגלו, עידן ורד, יאקוב סילבסטר (אנתוני וארן).


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי