רק ולדימיר איביץ' יכול לנצח את ביבי נתניהו

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

המאמן הסרבי של מכבי ת"א הוא אחד שמנצח כל יד בפוקר, והקלפים לא חשובים. אחרי שפירק את באר שבע וגמר את סיפור האליפות, התחרות עד סיום העונה תהיה מול ספר השיאים. עמיקם על הטעות של גבאי

(גודל טקסט)

1. איזו טעות של אבי גבאי. לפנות לבני גנץ כדי שיעמוד בראש המחנה הציוני? רק ולדימיר איביץ' יכול לנצח את ביבי נתניהו.

לא יאומן מה שאיביץ' עשה לברק בכר אתמול. כי אם מפגישים מועדון במועדון, ההבדל הוא לא כזה משמעותי, ב"ש לקחה פה שלוש אליפויות רצופות באותם תנאים. איביץ' טרף את הקלפים. ואם כבר קלפים, איביץ' הוא אחד שמנצח כל תור בפוקר, ולא חשוב איזו יד יש לו. אין מגן ימני? הופך את שחר פיבן למגן ימני. עטר ושכטר כיכבו? אז מה, אפשר לתת 0:3 במשחק עונה עם פיבן, גלזר, יונתן כהן ואופואדו. עובדה.

בכר חרג אתמול מהתבנית שעיצבה את הקריירה המוצלחת שלו עד כה. הוא עלה במערך של 3-4-3 ושינה למערך של 4-2-4. כלומר, אם המערך הראשוני היה התקפי, השני היה סופר התקפי. וזה לא עבד לו. כי לא משנה באיזה מערך אתה משחק או איזה כלים התקפיים יש לך – אם אין רעב ותשוקה, שום דבר לא יעזור כבר. רק לראות מחליף כמו אבי ריקן חוגג את השער שלו כדי להבין איזו בעירה יש בחדר ההלבשה בקריית שלום. נדמה לי שמאחרי פרצוף הספינקס ועיני הקרח של איביץ', מסתתר איש שוקק מאוד.


איש שוקק מאוד. ולדימיר איביץ' (מאור אלקסלסי)

סיפור האליפות גמור. בני יהודה חילצה אתמול נקודה ממכבי פ"ת לעיני מאות צופים. אין תחרות, היא הסתיימה אתמול. 17 הפרש מב"ש, 13 מבני יהודה, ואנחנו במחזור 15. התחרות עד סיום העונה תהיה מול ספר השיאים. וכבר עכשיו אפשר לומר שזו אליפות מרשימה.

והערה אחרונה על אריאל הרוש. מתברר שלא רק בוני גינצבורג היה שוער נבחרת מרשים ושוער ליגה די בינוני.

2. אפשר להתווכח על מהות האופק של מכבי פ"ת, מועדון שלא זכה בתואר משמעותי 66 שנה. האם זו מכירת כוכבים למימון הפעילות או היכולת לנהל קבוצה יומרנית במינימום תקציב? נדמה כי האמת מצויה אי שם באמצע. כדי למכור שחקנים שגדלים במחלקת הנוער – ויש למכבי פ"ת רזומה מרשים בעניין – צריך שהקבוצה תבלוט, אבל כדי שהקבוצה תבלוט, היא צריכה להשקיע כספים שקשה לה להשיג, אז היא חוסכת פה ושם, כמו למשל בהחלטה שלה להציב תחרות בין שני שוערים שהגיעו אליה מליגה א'. ומתברר כי דווקא בעמדה הזו, ובגלל התחרות העזה בין צחי גיגי ליוסי גינזבורג, מכבי פ"ת נחלה הצלחה.

ההצגה אתמול של גיזנבורג מול הבליץ של בני יהודה, כולל ההצלה שלו תוך כדי נפילה שהסתיימה בסוף בשער של ירדן שועה, היא הוכחה שאפשר גם בגיל 27 להיות שוער לגיטימי פלוס בליגת העל. בני יהודה? היא בקרב אליפות משלה מול הפועל ב"ש, אליפות הליגה שאחרי מכבי ת"א.

3. תודו, זה די מדהים, שמכבי נתניה נזקקת לכדורגלן כבד גוף כדי להצליח כבר עונה שנייה ברציפות. ויותר מדהים, שזה קורה לה עם שני כדורגלנים כאלה, ערן לוי בעונה שעברה ופאתוס בצ'יראי העונה. אחד עם כדורי סכין והשני עם דריבל מרשים וקבלת החלטות מליגה אחרת.


דריבל מרשים וקבלת החלטות מליגה אחרת. בצ'יראי (ערן לוף)

ועוד משהו: חלפה שנה, הלכו ערן לוי ודיא סבע, ומכבי נתניה במקום החמישי. הנכס הכי חשוב של נתניה היה ונשאר הדואליות של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי