צפו בתקציר: משחק 13 ברצף ללא ניצחון להפועל ת"א, 1:1 עם הפועל חיפה

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי

נס זמיר העלה את המארחת ליתרון (15) לאחר כדור עומק גאוני של פלקושצ'נקו, אבל עאבד השיג שוויון (67) בשער נהדר והקבוצות חילקו את הנקודות, האדומים עלו זמנית מעל הקו האדום אבל השוו שיא מועדון שלילי

(גודל טקסט)

גם במשחק בו היא נראית טוב, גם במחצית שנייה בה היא שולטת ללא עוררין, גם אחרי ניצחון בגביע, גם נגד הקבוצה היחידה אותה כבר ניצחה העונה, הפועל תל אביב כבר לא יודעת איך לצאת עם שלוש נקודות. היום (רביעי) זה נגמר עם 1:1 נגד הפועל חיפה שהשווה את שיא המועדון: 13 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.

המשחק החל כמו שהייתם מצפים ממשחק של שתי קבוצות שלא ממש עומדות בציפיות שלהן העונה: איטי, לא מתעלה לרמות גבוהות וללא הרבה מצבים. אבל בדקה ה-13 כשפלקושצ'נקו הגביה כדור עומק ונס זמיר הגיע אליו רק כדי להחמיץ בשנייה האחרונה ולתת ללבקוביץ' להדוף, זה נתן למארחת סימן שאפשר להתחיל לתקוף ושתי דקות לאחר מכן היא ניסתה את אותו מהלך בדיוק, אלא שהפעם זמיר היה מהיר יותר והקפיץ מעל שוער האדומים.

שרון מימר כבר ראה איך הקבוצה שלו משתלטת על המשחק ומנצלת את היתרון לשלוש נקודות קלות נגד קבוצת התחתית, אבל במקום להמשיך לתקוף השחקנים שלו נרדמו. למחצית השנייה הפועל חיפה כמעט ולא הופיעה בכלל, ואופיר חיים בתגובה שלח את שחקניו לנסות להשיג את השער המיוחל. הוא הגיע דווקא מרגליו של אחמד עאבד, שעדיין לא כבש עד הערב אבל כשהוא מסר לרז כהן וקיבל ממנו בחזרה הוא החליט לנסות את מזלו ושלח בעיטת בננה יפהפייה לחיבורים של לבקוביץ', שלא יכול היה לעשות דבר מלבד לראות את הכדור חודר לשער.

מעודדת מהשוויון ומהידיעה שאפשר לעשות את זה, הפועל יצאה לעוד ועוד התקפות אבל הפעם כבר לא היה לה מספיק מזל. איך זה נגמר? ובכן, עם תיקו מס' 10 העונה וזחילה רק בקושי אל מעל הקו האדום בגלל משחק חסר של בית"ר ירושלים. והרבה, הרבה אכזבה לעולה החדשה.

אלון תורג'מן. זכה לטקס מרגש לפני המשחק (מאור אלקסלסי)
אלון תורג'מן. זכה לטקס מרגש לפני המשחק (מאור אלקסלסי)

הרכבים
הפועל חיפה, משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ריקי מיטרבסקי, שון גולדברג, רסמוס סיוסטדט, גיא חדידה (גל אראל 74), ראדו גינסארי, מקסים פלקושצ'נקו (לירן סרדל 92), נס זמיר, בן אז'ובל (אלי אלבז 81).

הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב, אוראל דגני (רז שלמה 72), עמירן שקלים, ניר לקס, שי אליאס (רז כהן 469, קאיו, אחמד עאבד, רועי זיקרי (ג'וזף גנדה 62), פייסל מוליץ'.

מהלך המשחק
דקה 1: השופט שלום בן אברהם הוציא את המשחק לדרך בסמי עופר.

פייסל מוליץ'. חזר להרכב של אופיר חיים (מאור אלקסלסי)
פייסל מוליץ'. חזר להרכב של אופיר חיים (מאור אלקסלסי)

דקה 13: פלקושצ'נקו הכניס כדור עומק לנס זמיר, אבל לבקוביץ' הגיב בזמן.

דקה 15, הפועל חיפה עולה ל-0:1: את זה לא רואים הרבה. פלקושצ'נקו שלח כדור זהה לקודם, ששוב הגיע לזמיר והפעם החלוץ הצליח להגיע ונתן נגיעה קטנה שהספיקה כדי להכניס את הכדור לרשת.

דקה 61, 1:1: הפועל היתה טובה הרבה יותר מתחילת המחצית השנייה, וזה בא לידי ביטוי עם מסירה של עאבד לרז כהן, שהחזיר והחלוץ חתך לאמצע ומחוץ לרחבה בעט כדור מסובב מושלם לחיבורים של שטקוס.

עאבד חוגג עם גוטליב. שער יפהפה (מאור אלקסלסי9
עאבד חוגג עם גוטליב. שער יפהפה (מאור אלקסלסי)

דקה 82: קאיו לקח בעיטה חופשית ממרחק 20 מטרים, אבל שטקוס קלט את הכדור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי