שכטר: "הופתעתי שאלי גוטמן עזב את מכבי חיפה כזה מהר"

איתי שכטר
איתי שכטר | ערן לוף

אחרי הניצחון הגדול על הפועל באר שבע, חלוץ מכבי תל אביב התראיין בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למאמן שפרש. וגם: הסוד של איביץ', חלום הטרבל, המספרים שלו, הצלילות, הנבחרת, בניון ואלי טביב

(גודל טקסט)

אחרי שבישל את השער השלישי ב-0:3 הענק על הפועל באר שבע, איתי שכטר, חלוץ מכבי תל אביב, התראיין הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר על ההצלחה המסחררת של הצהובים תחת ולדימיר איביץ', המספרים שלו, עתידו של יוסי בניון והתקופה תחת אלי טביב.

המסירה לאבי ריקן בשער השלישי נגד באר שבע: "זה היה כמו פיבוט בכדוריד. על התרגיל הספציפי הזה לא עבדנו, אבל אנחנו עובדים על דברים דומים באימונים. אנחנו נמצאים במצב פנטסטי לזכות באליפות, אנחנו לא מסתירים את זה, המצב שלנו ממש טוב, אבל באליפות זוכים רק כשאתה מקבל את הצלחת. לפני שנתיים מכבי הצליחה לצמצם פער גדול מבאר שבע. אנחנו בדרך הנכונה, אבל עדיין מוקדם".


על ולדימיר איביץ'
: "אנחנו החיילים של מכבי תל אביב ונעשה את הכל בשביל שהמועדון יצליח. יש לנו מאמן מקצוען וצוות מקצועי שנותן את הכל בשביל שנצליח ואנחנו עושים את הכל בשביל להחזיר להם. זכותו של כל שחקן להגיד מה שהוא רוצה, אין פה שום פאניקה. אחרי שמועדון לא זוכה בתואר שלוש שנים ומגיע מאמן ועושה הצלחה כזו, ברור שמגיע לו כזה פרגון. ב-3 שנים האחרונות פחות הצלחנו ועכשיו בא מאמן שעשה פה סדר אז אפשר לפרגן לו, לא קרה כלום".

ההבדל בין איביץ' לבין מאמנים אחרים: "לכל מאמן יש את הדרך שלו ואת האג'נדה שלו. יש מאמנים שואהבים דברים מסוימים. איביץ' מתעסק נטו בכדורגל. יש צוות שלם איתו שמבין מאוד כדורגל. קבוצת כדורגל היום זה לא רק מאמן אלא צוות שלם שעובד בשביל שהקבוצה תצליח".


"מתעסק נטו בכדורגל" (אריאל שלום)

הסוד של איביץ': "מהיום שהגענו לאימונים, כולל מחנה האימונים, אנחנו עובדים מאוד קשה, לא מורידים רגל מהגז בשום אימון ועובדים בצורה מאוד אינטנסיבית. רוב הדברים שאנחנו עובדים עליהם גם מגיעים למשחק: משחק דרך האגפים, שינוי שיטות משחק, לחץ אחרי איבוד כדור, צפיפות ועוד הרבה דברים".

צלילות ברחבה: "ברגע שלא מפילים אותי, אני לא נופל. אני יכול להגיד על עצמי שרוב השנה אני משחק. היו שבועות שהיו שלושה משחקים בשבוע והמאמן רצה לרענן ולשנות. יש למאמן דרך ואנחנו צריכים לכבד אותה. אנחנו שחקנים של המועדון ואנחנו צריכים להביא תוצאות. כמה דקות שאצטרך לשחק, אשחק".


על כך שהקבוצה רוצה לצרף חלוץ:
"זה בסדר גמור. מועדון כמו מכבי תל אביב תמיד רוצה להתחזק ולחשוב קדימה. כל שחקן שיגיע, יבוא לפה לתחרות. אני מוכן לזה ואתחרה בכל אחד שיגיע. גם בבית"ר ירושלים הגיע סילבסטר בינואר, קבוצות רוצות להתחזק ובכדורגל תמיד יש תחרות. אעשה את הכל בשביל לשחק ואני מקווה שנמשיך בקצב הזה".

החולשה של הליגה: "יש תחרות. זה נכון שעשינו שבוע פנטסטי עם שלושה ניצחונות גדולים, זו תקופה מצוינת, אבל אסור לנו להיכנס לשאננות ולחשוב שזכינו באליפות כי יש עוד דרך ארוכה לעשות".


"אתחרה בכל שחקן שיגיע למכבי תל אביב, זה בסדר גמור" (אריאל שלום)

כמות הכיבושים שלו העונה: "המספרים שלי בסדר גמור, כבשתי ארבעה שערם והוספתי ארבעה בישולים. ברור שאני מצפה מעצמי ליותר. פסלו לי גול חוקי בסמי עופר. גם החמצתי פנדל העונה אבל בסך הכל אני מרוצה מהמספרים. קבוצות שאני משחק, לא משנה איפה, כובשות הרבה שערים ואני שמח להיות חלק מזה".

עתידו: "אני הרבה שנים בכדורגל. גם בבית"ר אמרתי שאני רוצה לסיים שם את הקריירה, אבל כרגע זה עוד רחוק. יש לי חוזה לעוד שנה במכבי תל אביב, אני מקווה מאוד להמשיך פה כי אני נהנה מכל רגע אבל הדרך עוד ארוכה".

זכייה בטרבל: "זה יהיה בשביל חלום מתוק, הלוואי שזה יקרה, מהפה שלכם לאלוהים".

על אלי גוטמן: "אני חושב שהוא הגיע למקום שהוא רצה להיות בו, אבל זה לא הסתדר לו מבחינה בריאותית. ידעתי שהוא לא בריא עוד מהימים בהפועל תל אביב. כנראה שזה משהו שחזר ואני לא מאמין שאחד כמו אלי, אחרי כל התקופה שהוא רצה להגיע למכבי חיפה, סתם ככה יוותר על זה אחרי שבוע אחד. הופתעתי מאוד שהוא עזב כל כך מהר. הייתי בטוח שהוא יבנה שם משהו טוב כי הוא איש מקצוע שעבר הרבה בכדורגל".


אלי גוטמן. העזיבה הפתיעה גם את איתי שכטר (ערן לוף)

נבחרת ישראל: "מתבאס שלא זומנתי? אני יודע שברגע שיקראו לי, אני אעשה את הכל. החליטו לא להזמין אותי, אני אעבוד קשה ואקווה שיזמינו אותי. אם לא, אמשיך לעודד מהבית".

על יוסי בניון: "כבר אמרתי את זה יותר מפעם אחת, הוא אולי השחקן הכי גדול שהיה בכל הזמנים, הוא מאוד אוהב את המשחק ומגיע לו לפרוש במועדון גדול".

על אלי טביב: "קודם כל, אני מאוד מאוד מעריך אותו. את מה שהוא עשה בשביל כשעברתי ממכבי חיפה לבית"ר ירושלים אני לא אשכח לו עד יומי האחרון. החודשיים האחרונים שלי שם היו פחות נעימים. לא הייתי בריא במאה אחוז בחצי הגמר ואחרי זה היו עוד כל כך הרבה משחקים שנשארתי בחוץ ולא שיחקתי. אני חושב שזה פגע בקבוצה. יכול להיות שאלי ובני החליטו שסילבסטר ו-וארן נמצאים בכושר יותר טוב. הייתי פצוע, משהו קטן בשריר ואחרי זה הבראתי. מה שחשוב בסופו של דבר זו הצלחת הקבוצה. אם שכטר יכול לעזור לקבוצה לזכות בתארים, הוא צריך לשחק. זה קורה, זה חלק מהכדורגל ואני זוכר לטביב רק את הדברים הטובים".


אלי טביב. שכטר מתעקש לזכור לו את הדברים הטובים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי