עאבד: "אני לא מוותר בקלות, רוצה להצליח בהפועל תל אביב"

אחמד עאבד
אחמד עאבד | מאור אלקסלסי

כובש שער השוויון נגד הפועל חיפה התייחס לשמועות עךל עזיבה בינואר: "רוצה להצדיק את האמונה שנותנים לי". אופיר חיים: "לא מגיע לנו להיות בתחתית". נס זמיר: "שמח שהיתה לי הזדמנות לתקן על ההחמצה"

(גודל טקסט)

אף אחד מהצדדים לא היה מרוצה במיוחד מהתיקו 1:1 הערב (רביעי) בין הפועל חיפה להפועל תל אביב. התל אביבים השוו שיא מועדון שלילי של 13 משחקים רצופים ללא ניצחון, והחיפאים נעצרו אחרי שני ניצחונות דווקא נגד אחת הקבוצות החלשות בליגה.

שרון מימר ביטא היטב את התחושות: "אני קצת מאוכזב, כי המחצית השנייה היתה פחות טובה מצידנו, לא ידענו להרוג את המשחק ונתנו להפועל לחזור. רצינו לטפס בטבלה אבל נצטרך להסתפק בתיקו הזה".

"לפעמים רוצים לשמור על מה שיש ביד", הוסיף מאמן הפועל חיפה, "ומעודף מוטיבציה ירדנו נמוך. האמוציות לקחו אותנו אחורה ושילמנו מחיר".

מימר.
מימר. "האמוציות לקחו אותנו אחורה" (מאור אלקסלסי)

האם ההדחה מהגביע השתקפה במשחק הזה: "לא, לא ראיתי כאן קבוצה מאוכזבת מהההפסד בגביע. התחלנו טוב וכבשנו מהר וזה מראה שהתאוששנו מזה".

המהלך של פקלושצ'נקו ונס זמיר: "יש לנו שחקנים מוכשרים שיודעים למסור ויודעים לעשות את התנועה הנכונה, אנחנו יודעים לכבוש הרבה, חבל שזה הספיק רק לתיקו".

חלון ההעברות בינואר: "אנחנו עובדים מתחת לפני השטח, מנסים להביא עוד שני שחקנים שייתנו לנו חיזוק. נראה מה יתפתח בהמשך".

נס זמיר.
נס זמיר. "אני ופלקושצ'נקו עובדים על המהלך הזה" (מאור אלקסלסי)

מכובש השער נס זמיר נשמעו דברים דומים: "חבל, כי הובלנו רוב המשחק. חבל על התיקו, לפעמים זה בסדר. קדימה לבית"ר ביום שני".

השער שכבש, דקה לאחר שאותו מהלך נכשל: "פיציתי על ההחמצה וזה היה כיף, אני ופלקושצ'נקו עובדים על המהלך הזה ואני שמח שהיתה לי הזדמנות לתקן".

"מאוד טוב לי בהפועל חיפה", סיכם החלוץ, "השנה עשיתי שינוי ואני מקווה שבאמת נמשיך במומנטום הזה.

אופיר חיים.
אופיר חיים. "אני מאמין בעצמי, צריך להראות את זה על המגרש" (מאור אלקסלסי)

מאמן האורחת אופיר חיים, מצד שני, היה אופטימי למרות שקבוצתו שיחקה טוב יותר אך שוב יצאה עם נקודה: "יוצאים בתחושה טובה מאוד, לחזור מפיגור זה לא קל. לקחנו נקודה, זה יותר מכלום. היתה לנו מחצית שנייה טובה, סבלנו מכדורי העומק של הפועל חיפה למרות שנערכנו להם.

השער שספגו: "קצת מאכזב, נערכנו במיוחד למהלך הזה. המחצית השנייה היתה מה שהמחצית הראשונה היתה אמורה להיות".

המבט לעתיד: "אני אופטימי בחיים שלי, תמיד מסתכל על חצי הכוס המלאה. אני מאמין בעצמי ורק צריך להראות את זה על המגרש. הפועל תל אביב זה מועדון ענק ולא מגיע לה להיות בתחתית".

האכזבה בסיום.
האכזבה בסיום. "יש עוד דרך ארוכה לעשות" (מאור אלקסלסי)

חלון ההעברות: "אנחנו רוצים להתחזק בינואר אבל לא יהיו שינויים משמעותיים כי יש לנו קבוצה טובה, חסרים לנו רק דברים קטנים להשתפר".

אחמד עאבד, שכבש את שער השוויון, אמר: "התגעגעתי להבקיע, אבל זה מאחוריי והיום אני מתחיל דרך חדשה. חזרנו מפיגור נגד קבוצה חזקה, שמח שעזרתי לקבוצה ונתעודד מזה".

"המצב של הקבוצה לא נעים, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ויש עוד דרך ארוכה לעשות, יש לנו מטרות ואנחנו נעמוד בהן".

אחמד עאבד.
אחמד עאבד. "אני מצפה מעצמי ליותר" (מאור אלקסלסי)

ההסתבכות בתחתית: "אני קודם כל מאוכזב מעצמי, אני מצפה מעצמי ליותר, אבל כל שחקן יהיה למטה בקריירה זה המבחן, צריך להתמודד".

האם יעזוב אם יקבל הצעה בינואר: "אני לא מוותר בקלות, יש לי חוזה פה ואני רוצה להצליח פה. אני אלחם בשביל להצדיק את האמונה שנתנו לי פה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי