אופיר חיים: "חסרים שני מנהיגים", ואלסקיס יגיע ביממה הקרובה?

אופיר חיים
אופיר חיים | מאור אלקסלסי

בקבוצה קיבלו ברגשות מעורבים את ה-1:1 עם הפועל חיפה, ופועלים לצרף את החלוץ הליטאי כבר היום או מחר. בקבוצה ממתינים לאישור של ברקת לפתוח במו"מ לצירוף זריהן, ממן או בן בסט. האופציה על לבקוביץ' תמומש

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב קיבלו ברגשות מעורבים את תוצאת המשחק אתמול (רביעי) באצטדיון "סמי עופר", 1:1 נגד הפועל חיפה. האדומים מתל אביב האמינו כי יצליחו לנצח פעם נוספת העונה במסגרת ליגת העל מאז ה-0:1 על מחזיקת הגביע, אי שם ב-1 בספטמבר. בחדר ההלבשה ביקשו אנשי הצוות המקצועי מהשחקנים להרים את הראש ולהביט קדימה למשחק הבא נגד בני סכנין (20:30, שידור ישיר בספורט1). הקפטן אוראל דגני שנפצע והוחלף בדקה ה-71 יעבור היום בדיקה שתקבע את מהות הפציעה ואם מדובר במתיחה בשריר הירך או כיווץ שרירים.

ראשי הקבוצה פועלים לסגור מעשית היום או מחר את נושא החתמתו של החלוץ נריוס ואלסקיס, עליה פורסם לראשונה באתר ספורט1. החלוץ הליטאי ששיחק בעונה שעברה בליגה התאילנדית ולפני כן בבני יהודה, התבקש להגיע כבר עכשיו ולהתחיל להתאמן עם הקבוצה במטרה להכשירו למשחק הראשון שאחרי מועד חלון ההעברות שייפתח ב-8 בינואר, הדרבי נגד מכבי תל אביב. במקביל, ממתינים ראשי הפועל תל אביב לאישור של נשיאת הפועל באר שבע אלונה ברקת לפתוח במו"מ לצירופם של לפחות אחד מבין ניב זריהן, חנן ממן או עדן בן בסט עד סיום העונה.

המאמן אופיר חיים אמר: "הקבוצה נמצאת בתחתית ונמדדת לפי התוצאות. עובדתית, קשה לנו לנצח והתחלנו את הסיבוב השני בתוצאות תיקו. נקווה שננצח במשחק הקרוב. הפועל תל אביב פועלת לצרף בקרוב שחקני הכרעה ומנהיגות במרכז המגרש, וחסרים שני מנהיגים". החלוץ אחמד עאבד אשר כבש אתמול שער מרהיב שהביא נקודה לקבוצה, קיים השבוע שיחה עם המאמן והבהיר כי אינו מתכוון לעזוב למועדון אחר והוא רוצה להמשיך ולהוכיח את עצמו ולהיות שותף למשימה של הקבוצה העונה.

לקראת המשחק נגד בני סכנין, ישוב המגן השמאלי מרווין פירסמן שסיים לרצות השעייה בעקבות כרטיסים צהובים ובמקומו שיחק אתמול לראשונה העונה עמירן שקלים. במועדון ציינו בסיום המשחק את השוער רובי לבקוביץ', שהאופציה על חוזהו תמומש והוא יזכה להצעה לשנתיים נוספות. מצטיין נוסף אתמול היה המגן הימני עידן כהן, שהיה הבולט במערך האחורי של הקבוצה.


לבקוביץ'. יישאר אדום (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי