החששות בפתח תקווה אומתו: חביבו סובל משבר בכף הרגל

חביב חביבו
חביב חביבו | דני מרון

החלוץ יאלץ לעבור ניתוח ויעדר בין חודשיים לשלושה. במועדון מבינים כי הסיכוי שהאפריקאי שיחזור לשחק העונה נמוך וצפויים להקפיאו, הביטוח יוכל לכסות חלק ממשכורתו. שחקנים לקראת חדרה: "חייבים כבר לנצח"

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה ממשיכים לסבול מפציעות, ולאחר ניתוחו של מוחמד סרסור שקרע את המיניסקוס, כעת גם חביב חביבו יאלץ לעבור ניתוח ולהיעדר בין חודשיים לשלושה לפחות. החלוץ ממרכז אפריקה, שנפצע במשחק מול בני יהודה ביום שלישי האחרון לאחר תיקול עם דן מורי, סובל משבר בעצמות כף הרגל. אם לוקחים בחשבון את קצב ההחלמה, הסיכויים שיחזור לשחק עוד העונה לא גבוהים במיוחד.

כפי שפרסמנו כבר אתמול (רביעי), בפתח תקווה עלתה האופציה להקפיאו, כאשר לאחר אבחון מצבו הסיכויים לכך גבוהים. במלאבס צפויים לחפש חלוץ מחליף. מה שיכול לבוא לטובתם הוא הביטוח שנעשה לחביבו כמו לשחקנים נוספים, שיכסה חלק מעלויותיו עד תום העונה.

בינתיים, שחקני מכבי פתח תקווה יחזרו הבוקר לאימונים לאחר שזכו ליום חופש אחרי התיקו 1:1 מול בני יהודה. המלאבסים יתארחו ביום ראשון אצל הפועל חדרה במטרה לשוב לנצח לאחר חמישה מחזורים. "נמאס מכל תוצאות התיקו. ביום ראשון אנחנו חייבים כבר לנצח" אמרו שחקנים במועדון.

 חביב חביבו. צפי להעדרות ממושכת בעקבות השבר בכף הרגל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי