קלינגר: "יש לבית"ר סגל טוב. בניון? יקבל מענה כשנחליט"

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | אודי ציטיאט

המאמן נשאל על התכניות לינואר אחרי ה-0:3 שהעלה אותם מעל לקו: "אל תצפו למהפכות, נביא שחקנים בעמדות שאנחנו צריכים". על בוזגלו: "אין מאושר ממני, גאה גם בעידן ורד". עימות מכוער בחדרה בין חטיב ללוסיו

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים הביסה הערב (חמישי) את הפועל חדרה 0:3, במשחק שכלל לא מעט אירועים, חלקם נהדרים וחלקם חבל שקרו. בצד החיובי, מאור בוזגלו כבש צמד ראשון שלו העונה, בישל ליאקוב סילבסטר את שערו הראשון העונה ומעל לכל עבור הצהובים-שחורים הוביל אותם מעל לקו האדום. מן העבר השני, בחדרה – שסוגרת חודשיים ללא ניצחון ליגה – נרשם אירוע מכוער במיוחד כשעלי חטיב ולוסיו התעמתו והקשר נראה יורק על החלוץ הברזילאי.


בסיום אמר מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר:
"אהבתי לראות את הקבוצה. אני לא מתייחס ל-25 הדקות האחרונות כי ב-0:3 אתה כבר מסתכל על יום שני. שיחקנו בקצב מעולה במשך 70 דקות, עם לחץ חזק ואינטנסיביות. היו גם מהלכי כדורגל יפים. מקווה שזה המשך ישיר למגמת השיפור, אבל אנחנו עוד רחוקים מהיכן שאנחנו צריכים להיות".


משחק ליגה שלישי ללא ספיגה: "זה חשוב, אבל כשאתה שם את כל יהבך על לא לספוג אז אתה גם לא מנצח ומגרד 0:0. בכל המשחקים שעשינו תיקו, גם עם נתניה וגם עם פ"ת וכמובן בהפסד למכבי ת"א, היינו מצד אחד טובים בהגנה ומצד שני הגענו למצבים והחמצנו. היום האיכות באה לידי ביטוי ואני מרוצה. אני כבר חודשיים פה והשילוב בין היכולת ללקיחת נקודות זה השילוב המנצח".



"עוד רחוקים מהיכן שאנחנו צריכים להיות". קלינגר (אודי ציטיאט)


על מאור בוזגלו: "לא היו לי טענות אליו גם במשחק גביע. כשאני מבקר את משחק ההגנה ואתה מקבל גול בדקה ה-90, אף אחד לא חסין כולל אותי. אין מאושר ממני בשביל מאור, מגיע לו ואני גם יכול לגלות שהוא לא היה כשיר ב-100 אחוז ולמרות זאת רצה לפתוח ואמרתי לו שאני גם מעדיף שיפתח. עידן ורד אולי לא נתן גול, אבל עבד מבחינתי כמו שצריך ואני מאוד גאה בו וכולם".


על חלון ינואר: "זה מקום לשפצורים, לא לשינויים. אני מרוצה מהקבוצה ומהסגל ולא יהיו שינויים מרחיקי לכת. כל דבר לגופו, גם נושא יוסי בניון יקבל מענה כשנחליט לתת מענה. כל המסביב זה בתקשורת. אני יכול להגיד לאוהדי בית"ר דבר אחד בטוח – יש סגל טוב, לא יהיו מהפכות ואני מקווה שנמשיך ככה. אם נצטרך שחקנים נביא בעמדות שאנחנו באמת צריכים".


מאור בוזגלו
הוסיף לדברי מאמנו: "אני חושב שראינו את בית"ר ירושלים שולטת, מניעה כדור, משחקת מהר ונכון והתוצאה בהתאם. דברים שיוצאים בשמי או עליי זה לא מה שבשליטתי, אני מתעסק להיות טוב ואני שמח שעזרתי לקבוצה לקחת שלוש נקודות. רואים שאנחנו במגמת עלייה, אנחנו עובדים קשה ואין לי ספק שנהיה קבוצה יותר טובה בהמשך. התיאום כבר יותר טוב ואנחנו נלך ונשתפר. אנחנו נצליח וניכשל כקבוצה ואין לי ספק שנהיה טובים".



בוזגלו. "התיאום כבר יותר טוב ואנחנו נלך ונשתפר" (אודי ציטיאט)


מנגד, המאמן המפסיד ניסו אביטן הודה בסיום: "חילקנו מתנות שאי אפשר לחלק וקיבלנו שני שערים בדקות אכזריות, שנייה לפני המחצית ושנייה אחרי. אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה, אבל מספיק חזקים כדי לשים את המשחק מאחורינו ולהמשיך קדימה".

שבעה מחזורים ברצף ללא ניצחון: "ידענו שיגיעו ימים קשים ואני בהחלט מקווה שהם יהיו קצרים. אנחנו כבר תקופה ארוכה לא ניצחנו והיום לא שיחקנו טוב, אבל אנחנו עדיין במקום שמעל הציפיות שלנו. זה לא מנחם אותי, כי אני רוצה שנחזור לנצח ולעשות את העבודה הטובה. כל משחק הוא חשוב ואין נקודה שהיא לא חשובה, בכל משחק ננסה לקחת נקודות".

העימות בין חטיב ללוסיו, בו הקשר אף ירק על החלוץ: "לא ראיתי, אבל אם זה נכון אז זה חמור מאוד". לחצו כאן לצפייה באירוע.



לוסיו הערב בנתניה. עימות מכוער עם חטיב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי