דידייה ברוסו נפצע באימון ועלול להיות מושבת לפחות לחודש

דידייה ברוסו
דידייה ברוסו | אודי ציטיאט

מכה למכבי פתח תקווה לקראת חדרה: הקשר סובל כנראה מקרע בשריר הירך האחורי ולצד מוחמד סרסור שגמר את העונה איתי טאקו יפתח לבדו במרכז המגרש ללא מחליף. אלישע לוי: "יש לנו חוסר מזל עם פציעות"

(גודל טקסט)

לאחר חמש תוצאות תיקו רצופות ורגע לפני שהפלייאוף העליון בורח לה, מכבי פתח תקווה תצא ביום ראשון למשחק חוץ נגד הפועל חדרה כשברקע תוצאת התיקו המתסכלת מאמצע השבוע ופציעתו של חביב חביבו. הבוקר ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן אלישע לוי.

"בתחושה שלי הובלנו ושלטנו ברוב חלקי המשחק, למרות שלבני יהודה היו עשר דקות בהן הם הגיעו לכמה הזדמנויות", התייחס המאמן למשחק האחרון, "השליטה הייתה שלנו ויצאנו מאוכזבים עם תחושה של חוסר מזל".

מצב הקבוצה: "אני חושב שהקבוצה בכיוון טוב בכל הפרמטרים. היא יותר מסודרת ומיוצבת וגם מגיעה להזדמנויות. צריך לחפש את הניצחון הזה שיקפיץ אותנו. יש לנו חוסר מזל עם הפציעות של סרסור וחביבו ואנחנו מתמודדים עם זה טוב".

אלישע לוי.
אלישע לוי. "יש לנו חוסר מזל עם הפציעות של סרסור וחביבו" (אודי ציטיאט)

מה חסר בשביל ניצחון: "אם מדברים על הבקעת שערים, אז זו קבלת החלטות נכונה. עדיין צריך להמשיך במחויבות הקבוצתית בהגנה אבל גם בהתקפה. צריך להמשיך להאמין ביכולת ובדרך והדברים יבואו".

מצבו של חביבו: "אנחנו מחכים לדיאגנוזה כדי שנדע בדיוק מה הצוות הרפואי מציע ואז ניקח החלטה. בלי קשר לפציעה, אנחנו לא רוצים לעשות שינויים גדולים אבל חושבים על זה מאחורי הקלעים. נקבל את הדיאגנוזה ונחליט בהתאם".

על תאי בריבו שלקח את ההזדמנות: "אני חושב שבריבו עד היום נותן תפוקה נהדרת והוא שחקן נהדר. הוא עשה עד היום שלושה שערים עם כל מי שנמצא בסגל וזה אומר שהוא קיבל דקות. הוא גם ימשיך לקבל דקות ויהיה לו קרדיט נוסף. הוא יקבל ביטחון יותר ויותר. מן הסתם הוא יקבל עכשיו בטח הזדמנויות להוביל את ההתקפה".

תאי בריבו.
תאי בריבו. "נותן תפוקה נהדרת" (דני מרון)

הסיכויים לפלייאוף העליון: "זה היה ברור לפי איך שהליגה הזאת מתפתחת שהכל יהיה צפוף. אנחנו צריכים להיות ערוכים למרתון. אנחנו מתרחקים אט אט מהתחתית אבל יש סטטוס קו בצמרת ולשם אנחנו רוצים לכוון. אם אני מנתח את הליגה, מכבי דורסת את כולם, בני יהודה בטווח נקודות טוב ובאר שבע ישתחלו שם. כל השאר פתוח".

במהלך האימון שנערך הבוקר (שישי) לאחר מסיבת העיתונאים, הרגיש הקשר דידייה ברוסו דקירה בשריר הירך האחורי ומהערכה ראשונית עולה כי הקשר סובל מקרע בשריר הירך האחורי שישביתו לתקופה של לפחות חודש. ברוסו יעבור צילום בקרוב על מנת לאבחן סופית את מצבו, כשהדבר מעמיד את פתח תקווה בבעיה קשה: מוחמד סרסור, שעבר ניתוח במיניסקוס, סיים את העונה, ולמעשה איתי טאקו צפוי לפתוח מול חדרה כשלקבוצה אין קשר מחליף על הספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי