נעים: "כל המשחקים שלנו קשים, אנחנו מתמודדים עם פציעות"

יובל נעים
יובל נעים | לירון מולדובן

באשדוד מתכוננים לביקור בטרנר (שבת 18:15, ספורט3) נגד האלופה אותה ניצחו בסיבוב הקודם. המאמן: "צריכים לשחק כמו ששיחקנו מהדקה ה-25 נגד מכבי חיפה". הבראן מחוץ לסגל, משפתי ערך אימון מלא ויחזור במקום אגוזי

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
מ.ס. אשדוד, שנמצאת במקום האחרון בטבלה עם 13 נקודות בלבד, תצא מחר (שבת 18:15, שידור ישיר בערוץ ספורט3) לאצטדיון טרנר למפגש נגד הפועל באר שבע. שחקנים באשדוד הזכירו לפני אימון הבוקר היום את הניצחון בסיבוב הראשון על הפועל באר שבע באצטדיון הי"א, וציינו כי הפערים ביכולת ובטבלה רק מוסיפים מוטיבציה לקראת המשחק בבירת הנגב.


באשדוד מבקשים לעבור בשלום את שני המשחקים מחר ובמחזור הבא בבית נגד הפועל רעננה ולא לאפשר לקבוצות הקרובות למעגל התחתית לברוח ולפתוח פער נקודות משמעותי לקראת פתיחת חלון ההעברות ב–8 בינואר, בו אמורה הקבוצה להתחזק משמעותית בשחקנים זרים וישראלים שיגיעו במקומם של שחקנים שיתבקשו לחפש מועדונים אחרים.


רומאן הבראן לא הצליח להתאמן הבוקר והוא לא יהיה בסגל למשחק. קרלו ברוצ'יץ' הודיע באימון שהוא פצוע וגם הוא לא יהיה בסגל, ניר ברדע ישחק במקומו. ברדע ישחק כבלם במרכז ההגנה ויתכן שהקבוצה תעבור למערך של חמישה שחקנים בהגנה. רועי משפתי ערך אימון מלא ויתכן שבסופו של דבר הוא יפתח ולא עומר אגוזי. לאגוזי צופים עתיד גדול והוא צפוי לקבל עוד הזדמנויות להוכיח את יכולתו.


אגוזי. זכה למחמאות על יכולתו נגד מכבי חיפה (לירון מולדובן9
אגוזי. זכה למחמאות על יכולתו נגד מכבי חיפה (לירון מולדובן)



מהמשחק ייעדר הקשר גדי קינדה המושעה, שרק לאחר המשחק יוחלט אם יחזור לאימונים כשהכוונה היא לנסות למכור אותו כבר בחלון ההעברות הנוכחי.


לקראת המשחק אמר המאמן יובל נעים: "כל המשחקים שלנו קשים, אנחנו מתמודדים עם בעיות ופציעות ומקווים לתוצאה טובה מחר. אנחנו מנסים לשחק כמו ששיחקנו נגד מכבי חיפה החל מהדקה ה-25 ונקווה שנצליח".


יובל נעים.
יובל נעים. "מקווים לתוצאה טובה מחר" (לירון מולדובן)


הרכב משוער: רועי משפתי (עומר אגוזי), פיליפ קנזביץ', ניר ברדע', טום בן זקן, בן אל אדרי, אביב סולומון, בן רייכרט, יובל יעקובוביץ', מוחמד כנעאן, דן ביטון, דין דוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי