סילבס בלחץ? ברטקוס נפצע ובספק למכבי נתניה

דזיוגאס ברטקוס
דזיוגאס ברטקוס | ערן לוף

השוער הליטאי של הפועל קריית שמונה נפגע בידו ויעבור מבחן כשירות לפני משחק החוץ (שבת, 18:00). המאמן שלא ניצח כבר שישה משחקי ליגה ברציפות בסכנת פיטורים אם הקבוצה שוב תמעד, למרות שלרשותו סגל חסר

(גודל טקסט)

הפועל קרית שמונה, שנמצאת במשבר ולא ניצחה בששת משחקי הליגה האחרונים, תגיע מחר (שבת, 18:00) למשחק חוץ נגד מכבי נתניה ותנסה לשוב למסלול הניצחונות. מי שיעמוד במוקד העניינים הוא כמובן המאמן חיים סילבס, שעשוי לסיים את תפקידו אם הקבוצה לא תנצח.

סילבס יאלץ להסתדר שוב עם סגל חסר מאוד וללא עידן נחמיאס המורחק, מרכוס דיניז, סמואל בראון, יואל אבוחצירא ושמעון אבוחצירא הפצועים, אבל אם לסילבס לא חסרו צרות, אז היום התברר שגם השוער הליטאי דזיוגאס ברטקוס נפצע בידו והוא בספק גדול למשחק. מחר יערוך הליטאי מבחן כשירות ואם לא יוכל לשחק, יפתח שוער המשנה גד עמוס בין הקורות.

איאד אבו עביד יפתח במרכז ההגנה לצידו של חורחה מורסיו, כאשר חגי גולדנברג ואורי מגבו יפתחו בעמדות המגנים, כאשר וובה בראון צפוי לשוב להרכב ולפתוח בקישור. בהתקפה צפויים לוי גרסיה ומוחמד שכר לשתף פעולה, בתקווה שיצליחו להביא סוף סוף תפוקה התקפית.

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס (גד עמוס), חגי גולדנברג, חורחה מורסיו, איאד אבו עביד, אורי מגבו, וובה בראון, עדן שמיר, עומר לקאו, ואלון אחמדי, מוחמד שכר, לוי גרסיה.


ברטקוס. מכה קשה לסילבס אם השוער לא יוכל לשחק (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי