יאקומאקיס לא יגיע למכבי ת"א, שהאריכה את חוזהו של טננבאום

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | עדי אבישי

ביוון מפרסמים שהצהובים ירדו מחלוץ א.א.ק אתונה, השוער הצעיר חתם עד 2021: "תקופה מרגשת". מנספורד: "אחד מאלה שידחפו את ראיקו קדימה". איביץ' אחרי הניצחון על רעננה: "מתכוננים לינואר כבר ארבעה חודשים"

(גודל טקסט)
כצפוי, מכבי תל אביב גברה הערב (שבת) 0:2 על הפועל רעננה באצטדיון רמת גן וחיברה ניצחון ליגה חמישי ברציפות. איתי שכטר (37) ודור פרץ המחליף (73) כבשו אחרי בישולים של מאור קנדיל ואלירן עטר.


ולדימיר איביץ' סיכם: "זה היה משחק קשה מנטלית, כי עברנו שבוע עם סדרת משחקים לא פשוטה. ציפיתי שכך המשחק יתפתח. לא שיחקנו פנטסטי, אבל עשינו מספיק בשביל לנצח ולקחנו את הנקודות. אפשר לחגוג אחרי כל ניצחון, אבל רק באותו יום כי למחרת כבר מתכוננים למשחק הבא. בכל משחק שניצחנו עד עכשיו היינו מאורגנים וזו הדרך בה אנחנו רוצים לשחק גם בעתיד".



על כך שכל חילוף שלו מתברר כבינגו: "המטרה שלנו היא להביא את כל השחקנים מוכנים לכל משחק. אני מקפיד לשמור על סגל בו כל השחקנים שלי מוכנים להיכנס לשחק בכל רגע נתון". חיזוק בינואר: "אנחנו מתכוננים לפתיחת החלון לא מעכשיו, אלא שלושה או ארבעה חודשים לפני שהוא נפתח. את מי נביא? אתם תצטרכו לחכות ולראות".



שולט בליגת העל. ולדימיר איביץ' (עדי אבישי)


מנחם קורצקי ניתח: "כיום, מכבי תל אביב גדולה על רעננה. נתנו את הכל, היינו יכולים להשוות, אבל מכבי תל אביב אפשר להכתיר אותה כבר לאלופה. השאלה היא לא אם היא תזכה, אלא מתי. אני גאה בבחורים שלי רצו ונלחמו, נצטרך לבוא שבוע הבא מוכנים למשחק מאוד קובע. אני סומך על הבחורים".


על ההחמצה של אריאל נגואוקם במחצית השנייה: "חיכינו למצב כזה, ידענו שהוא יגיע ולצערי זה לא נכנס. יש פה חבר'ה צעירים שמתקדמים ומשחקים עם ביטחון, זה משהו שיובל את הפועל רעננה למקומות טובים בעתיד. אנחנו לא מחפשים כתרים ותארים, רק לברוח מהתחתית הבוערת. יש קבוצות גדולות וטובות למטה ואנחנו מחפשים את הדרך לברוח למעלה".



שני הכובשים של מכבי תל אביב. איתי שכטר ודור פרץ (עדי אבישי)


שעות ספורות לאחר מכן הודיעה מכבי תל אביב שדניאל טננבאום, השוער המחליף, האריך את חוזהו במועדון עד שנת 2021. טננבאום, שהגיע מפלמנגו ב-2016 והתגייס לאחרונה לצה"ל, סיפר לאתר הרשמי של הצהובים: "זו תקופה מאוד מרגשת עבורי ולחתום על הארכת חוזה במכבי הופכת אותה לעוד יותר מיוחדת. אני אמשיך לעבוד קשה באימונים על מנת לשפר את היכולות שלי כשוער ולהיות מוכן ברגע שיקראו לי".


מנכ"ל מכבי ת"א בן מנספורד, הוסיף: "אני שמח שדניאל חתם על חוזה חדש והאריך את ההתקשרות שלו עם מכבי. בשעה שהעונה מתקדמת, אנו ממשיכים להשקיע בשחקני העתיד של המועדון. אנו מקווים כי דניאל יהיה אחד מאלה שימשיך להיאבק עם חביב אוחיון ודניאל פרץ לדחוף את פרדראג ראיקוביץ' קדימה. בהזדמנות זו ברצוני להודות למיץ' על כל התמיכה שלו המאפשרת לנו להשאיר את השחקנים הצעירים הטובים ביותר במועדון לעונות הבאות. ההשקעה של מיץ' בדור העתיד היא משמעותית ביותר עבור מועדון המעוניין בהגשמת הפוטנציאל והמטרות שלו בעונות הבאות. אני מצפה לראות את דניאל מטביע את חותמו בקבוצה הבוגרת".


בתוך כך ועל פי פרסומים ביוון, מכבי תל אביב ירדה מהחלוץ של א.א.ק אתונה יורגוס יאקומאקיס בן ה-24 לאחר שהנהלת הקבוצה היוונית החליטה להשאיר את השחקן עד סוף העונה בסגל של הקבוצה. יש לציין כי תחילה היו ידיעות שהיא כנראה הגיעה להסדר עם אפולון סמירניס המדורגת אחרונה בליגה היוונית שהחלוץ יושאל אליה יחד עם עוד שחקן כדי לתת להם דקות משחק, אך לבסוף הוחלט ככל הנראה להשאירו. 




לא צפוי להגיע למכבי תל אביב. יאקומאקיס 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי