סילבס עשוי לסיים את תפקידו: "יכול להיות שאיזי יעשה שינוי"

חיים סילבס, שי ברדה
חיים סילבס, שי ברדה | אודי ציטיאט

מאמן קריית שמונה הודה אחרי ה-1:0 בנתניה שהיה המשחק השביעי ברציפות שלו ללא ניצחון: "אני ואיזי נדבר עכשיו, אני יודע שהתוצאות לא טובות ושאני לא עונה על הציפיות, אנחנו סובלים מקארמה לא טובה וזה לא מסתדר"

(גודל טקסט)

קריית שמונה המאכזבת רשמה הערב (שבת) משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון לאחר שנוצחה 1:0 על ידי מכבי נתניה. מעמדו של חיים סילבס היה מעורער עוד לפני ההפסד וכעת נראה שהוא עשוי לסיים את תפקידו כמאמן הקבוצה הצפונית.

בסיום המשחק שהתקיים באצטדיון בנתניה אמר סילבס בראיונות לתקשורת כי בעוד מספר דקות הוא צפוי להיפגש עם הבעלים של קריית שמונה איזי שרצקי שנכח גם הוא כמובן במשחק.

"לא משנה מה הסיבות, צריך לדעת לנצח", הסביר סילבס המיואש. "בסופו של דבר אנחנו נמדדים על פי התוצאות והן לא טובות. יש לנו רצף של תוצאות לא טובות ובאמת שהנסיבות מקשות עלינו. אני מניח שאני ואיזי נדבר בדקות הקרובות ונראה לאן הדברים הולכים. אני מניח שגם יכול להיות מצב שהוא יעשה שינוי, אני לא בטוח לגמרי. לי אין שום טענה כי קיבלתי את כל מה שאני צריך ודברים לא מסתדרים".


לפני שריקת הפתיחה הוא עוד חייך. חיים סילבס (אודי ציטיאט)

סילבס המשיך: "בשורה התחתונה, יש כאן קבוצה טובה, שחקנים טובים ונקלענו לנסיבות כאלה ואחרות. ברגע שייפתח חלון ההעברות, אתם תראו כאן משהו אחר. דיניז ונחמיאס הבלמים שלנו חסרים, אין לנו מספר תשע מובהק כי אבוחצירא פצוע, גם לוי גרסיה היה שישה-שבעה משחקים בחוץ".

"כדורגל הקסם בו שהכל תמיד מתחיל מחדש. אני יודע שהשחקנים נלחמים ואין סיבה להיות בדאון. אני משוחח עם איזי כל יום ואני מניח שדברים יכולים לקרות. אני יודע שאני לא עונה על הציפיות כרגע. אני נלחם עד הסוף ולא רוצה שזה יקרה, אבל צריך להביא תוצאות וזה לא הולך. ברור שאני רוצה להישאר, לא ראיתם כאן קבוצה מפורקת. הקארמה כאן פחות טובה. מגיעים למצבים ולא מבקיעים ומנגד היריב מגיע למצב-שניים וכובש", סיכם סילבס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי