במכבי נתניה מאושרים: "ניצחון שהוא צעד לפלייאוף העליון"

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים | אודי ציטיאט

הקבוצה צפויה לממש את האופצייה על בצ'יראיי: "לא ראו חלוץ כזה הרבה זמן בארץ". דראפיץ' על סוגיית השוערים: "יכול להיות שאחליף הרכב נגד מכבי, גולן עשה עבודה מצויינת וגם דני שוער ראשון". וגם: סוגיית הוייבך

(גודל טקסט)

לאחר פתיחת עונה מגמגמת, מכבי נתניה מתחילה להתחבר כשאמש (שבת) היא גברה בביתה 0:1 על עירוני קריית שמונה, רשמה ניצחון שלישי מתוך ארבעת משחקי הליגה האחרונים ועשתה צעד לכיוון הפלייאוף העליון. "עשינו ניצחון חשוב, זה ניצחון שהוא צעד משמעותי לפלייאוף העליון" סיפרו שחקנים בסיום.

פאטוש בצ'יראי שוב היה האיש עבור הצהובים כשכבש את שער הניצחון. לנתניה אופצייה על החלוץ אותה תוכל לממש עד חודש מרץ, ובנתניה צפויים לעשות זאת כדי שלא ייחטף על ידי אחת הגדולות כשהמוליכה מכבי תל אביב מגלה בו עניין. "כשהוא הגיע אני התקשרתי אליו באופן אישי ואני חושב שעוד קבוצה בארץ פנתה אליו. יש כבוד סרבי והוא וויתר על הכסף ובא אלינו בגלל הטלפון הזה", סיפר בסיום המאמן סלובודאן דראפיץ'. "בתקופה שהוא נפצע, הוא שיחק נגד הפועל תל אביב פצוע והעבירו עליו ביקורת. אנחנו ידענו מה יש לנו ביד ולא נגררנו למה שאמרו עליו בתקשורת. אין ספק שלא ראו חלוץ ברמה כזאת בארץ הרבה זמן. הוא בחור נהדר, שחקן נבחרת מונטנגרו ונפל לנו כמו כפפה ליד".

גם ברנקו ורגוץ' חזר אמש מפציעה ופתח לראשונה בהרכב מזה חודשיים וחצי, כשביחד איתו הצליחה נתניה לשמור על שער נקי בפעם השנייה ברציפות. בקבוצה עדיין מתלבטים לגבי זהות הבלם הזר שיפנה, אם וכאשר את מקומו לטובת בלם זר חדש. אם עד לפני שלושה שבועות בנתניה התלבטו וסברו שפציעותיו הרבות של ורגוץ' עשויות לגרום לשחרורו, כעת נראה שלמרות ההתלבטות דווקא טים הויבך יפנה את מקומו. הויבך לא היה בסגל אתמול כאשר בסביבתו הבהירו אתמול כי הויבך לא ממהר לעזוב ומעוניין לכבד את חוזהו עד לסוף העונה בנתניה. בינתיים, ללא קשר לעובדה שלא שיחק, נראה שכבר בתחילת העונה בנתניה לא אהבו את התנהלותו. בין השאר, באחת השיחות שנערכו בין הויבך לצוות המאמנים הבהיר הבלם כי הוא מרגיש שההגנה חשופה מדי והמשחק של הקבוצה לא מתאים לשחקנים שמשחקים בה השנה.

פאטוש בצ'יראי.
פאטוש בצ'יראי. "ידענו מה יש לנו ביד" (אודי ציטיאט)

גולן אלקסלסי שוב פתח בשער הקבוצה ושמר על רשת נקייה בפעם השנייה ברציפות. בסיום המשחק קראו אוהדי הקבוצה לאלקסלסי לבוא לכיוונם, ונראה שהסיטואציה לא נעימה סביב המאבק בין שני השוערים. בינתיים, ולמרות השמועות על כך שיבקש להשתחרר, דני עמוס הבהיר כי הוא אינו מעוניין לעזוב את נתניה. "המאמן כל הזמן מסתבך עם ההרכב. גולן עשה עבודה מצויינת ואין ספק שדני הוא השוער הראשון שלנו", עשה סדר דראפיץ' בסיום. "ההחלטה שלי בכל שבת היא לראות מה אפשר לעשות. אתם העיתונאים יכולים לקחת את זה לאיזה מקום שאתם רוצים. אני אוהב אתכם ומסתדר איתכם לא רע, ובסופו של דבר נחליט מה שצריך. אני מאוד גאה בגולן אבל לפעמים יש לי ראש מפגר אז יכול להיות שאחליף הרכב לקראת מכבי תל אביב. דני מתנהל למופת ועובד כמו שצריך. אנחנו לא הורגים שחקנים ונותנים לכל אחד לחיות".

הקשר סתיו פיניש הוסיף: "אני לא חושב שצריך לדבר יותר מדי על הפלייאוף. אנחנו מתחילים להראות יציבות מסויימת. כולם עובדים ביחד וגם החבר'ה שלא משחקים עושים את העבודה. דיברנו לפני ארבעה שבועות שאנחנו צריכים להיות יציבים ונקווה להמשיך ככה".

הרוטציה: "זה לא כזה פשוט כמו שזה נראה אבל זה תלוי באופי של השחקנים ובאיך שהצוות המקצועי מצליח להשאיר אותנו רעבים ולרצות לשחק".

סתיו פיניש.
סתיו פיניש. "צתחילים להראות יציבות מסוימת" (אודי ציטיאט)

סוגיית גולן אלקסלסי ודני עמוס: "זה זעזוע אבל גולן שוער מצוין ועל דני כשוער נבחרת אין מה להגיד. התפקיד שלנו לעשות את הכי טוב במגרש ואם למאמנים החלטות כאלה ואחרות, אנחנו צריכים לקבל וכולנו תומכים בשניהם ושהטוב ישחק".

המפגש נגד מכבי תל אביב בשבוע הבא: "אני אופטימי מטבעי כי אנחנו קבוצה מצוינת. מכבי בכושר הכי טוב בארץ, אבל אני מאמין בנתניה ושהצוות יכין אותנו כדי שנעשה תוצאה טובה. במכבי יש רוטציה ענקית וכל מי שנכנס עושה את העבודה. נצטרך להתכונן בהתאם כי כולם שם שחקנים מעולים".

יונס מלאדה לא היה בסגל אתמול, כשבקבוצה סיפרו שהחלוץ התגייס לצה"ל לפני כשבועיים ולכן לא לקח חלק בכל האימונים. מוחמד זבידאת החלים לחלוטין מהקרע בשריר הירך האחורי ויעמוד לרשותם של צוות המאמנים נגד המוליכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי