במכבי חיפה מרוצים מבלבול, סומא חזר לאימוני הקבוצה

מרקו בלבול, יוסי אבוקסיס
מרקו בלבול, יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

הירוקים מאושרים מ-0:1 על בני יהודה וגם משילובם של שחקני בית: "השינוי שהוא עשה תוך זמן קצר חסר תקדים". הקשר יעמוד לוועדת משמעת פנימית. שמו של חנן ממן עלה כמועמד לינואר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שמחה גדולה הייתה אתמול (שבת) במכבי חיפה לאחר הניצחון הביתי, 0:1 על בני יהודה. לראשונה מזה הרבה זמן עמדו שחקני הקבוצה מול קהל האוהדים וזכו למחיאות כפיים. מי שזכה לרוב המחמאות היה המאמן מרקו בלבול ששמר על מאזן מושלם מאז מונה לתפקיד  עם שני ניצחונות ליגה וניצחון אחד בגביע. "השינוי שמרקו עשה תוך זמן קצר הוא חסר תקדים" אמרו בחיפה.

במועדון מספרים כי במהלך השבוע האחרון ערך בלבול מספר שיחות אישיות, שכללו מוטיבציה וגם נושאים מקצועיים. בין השאר, מי שזכו לשיחות המשמעותיות, היו הקשר ג'ורג' מנדג'ק והחלוץ ניקיטה רוקאביצה שנמצאים במגמת שיפור בשבוע האחרון. בנוסף, המאמן זכה לשבחים על שילובם של שחקני בית כאשר שבעה מהם פתחו במשחק מול בני יהודה. "מרקו מאמין בשחקני הבית. הוא גם ידע כי חשוב לו לייצב את משחק ההגנה ולראייה, לא ספגנו שער בשלושה משחקים", אמר גורם במועדון. מי שזכה לרוב המחמאות היה עופרי ארד שצפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט בהרכב הראשון. במקביל, מכבי חיפה הודיעה שהקשר סיידובה סומא שב לאימונים ויועמד לוועדת משמעת פנימית בעקבות איחורו לאימון ביום שישי.

עם זאת, גם בלבול וגם ראשי המועדון מבינים כי אם אכן הקבוצה רוצה להגיע גבוה ככל שניתן בטבלה, הקבוצה תצטרך חיזוק בחודש ינואר ובין השאר צפויים להגיע מגן שמאלי, קשר וחלוץ כאשר חלקם צפויים להיות זרים. בין הישראלים עלה שמו של חנן ממן, במידה שישוחרר מהפועל באר שבע. כפי שפרסמנו לראשונה, מי שצפוי לחזור תוך שבועיים הוא קשר הפועל חדרה מוחמד אבו פאני.

בנושא אחר, שביעות רצון נוספת מעבר להצלחה המקצועית, הייתה חזרתו של חלק גדול מהאוהדים כאשר בכרמל מאמינים שהצלחה מקצועית תביא לחזרתו של כל הקהל לסמי עופר. אגב, לפני המשחק עברו אוהדי הקבוצה בידוק קפדני במיוחד עם אוהדים מיוחדים כאשר במשטרת ישראל דיווחו על מידע מודיעיני של חלק מהאוהדים להכניס אבוקות לאצטדיון כפי שעשו במשחק באשדוד.


בלבול. בחיפה מרוצים מהשינוי שעשה (מרקו בלבול)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי