קשטן: "אני מאמין בסגל של ק"ש, המטרה היא להתחיל מומנטום"

תומר קשטן
תומר קשטן | צילום: ערן לוף

המאמן שהחליף את חיים סילבס בקבוצה הצפונית דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "אין לי ספק שאם הדברים יעבדו בצורה טובה, אני אשאר כאן גם בעונה הבאה". וגם: הרמה בליגה והקדנציה הקודמת שלו במועדון

(גודל טקסט)

תומר קשטן, שמונה הבוקר (ראשון) לתפקיד מאמן קריית שמונה עד הקיץ על חשבונו של חיים סילבס שפוטר, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למטרות שהגדיר לו איזי שרצקי.

הקדנציה הקודמת שלו במועדון: "אמנם לא העפלנו לפלייאוף העליון, אבל הדרך בתקופתי בקריית שמונה הייתה נפלאה. המטרה העונה היא לנסות ולהשיג כמה שיותר נקודות ולסיים במקום הכי גבוה שאנחנו יכולים".

על כך שהוא תיוג כמאמן נוער: "לא הגעתי לקריית שמונה מתוך כוונה או מטרה להגיע לקבוצה הבוגרת. היה לי טוב מאוד בעונה שלי כאן כשהייתי העוזר של מוטי איוניר. נהניתי במועדון, מהחיבור לעיר ומהאווירה שיש בצפון. אחרי הפועל פתח תקווה, כשבחנתי את האלטרנטיבות, קיבלתי שלוש הצעות מהליגה הלאומית וסירבתי לכולן. נהניתי מהעשייה ומהעבודה. בסופו של דבר, עבודה טובה נראית לעין והיא מוערכת. ידעתי שהעבודה שאני אעשה, גם במחלקת הנוער של קריית שמונה, תוביל אותי למקומות טובים יותר".


ביקש להציג כדורגל חיובי. שרצקי (דני מרון)

על איזי שרצקי: "לא דיברנו על מטרה ספציפית במהלך השיחה שקיימנו. הוא ביקש להציג כדורגל חיובי ואני מקווה שכולנו נגרום לכך דרך עבודה קשה. ברור שאני מודע למצבת הפצועים, הייתי קרוב למועדון וראיתי לא מעט משחקים. פציעות הן חלק מגורלה של קבוצה ויש תקופות כאלה. אין ספק שזה פגע ביכולת להריץ הרכב באופן קבוע. אני מקווה שחלק ישובו במהרה והסגל יהיה מלא".

קשטן הוסיף: "אני מאמין בסגל הזה, יש פה שחקנים מספיק טובים ונעשה את המיטב. אם נחשוב שיש מקום לשינויים וחיזוקים, נעשה גם את זה. בכל שבועיים או שלושה יש בליגה קבוצה שעולה וקבוצה שיורדת, זה מייצר עניין לתקשורת. המומנטום פה משחק תפקיד משמעותי. שניים או שלושה ניצחונות משנים מטרה של קבוצה. המטרה שלנו היא קודם כל לעשות את הצעד הראשון אחרי רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון".

הרמה בליגה: "סגל השחקנים של קריית שמונה לא נופל משבע או שמונה קבוצות בליגה. מהמקום השלישי ועד ה-14, אין קבוצה שהיא יותר איכותית בהרבה, כולן כמעט שוות. מכבי מעל הליגה, באר שבע איכותית אבל כרגע זה לא מתחבר לה ושאר 12 הקבוצות שוות. כל קבוצה תופסת מומנטום קצר ונעצרת כי כולן דומות מבחינת איכות. מי שתצליח לייצר מומנטום ארוך יותר תמצא את עצמה בפלייאוף העליון".

העונה הבאה: "אין לי ספק שאם הדברים יעבדו כמו שאנחנו רוצים ותהיה הצלחה, אני אשאר. לא דיברנו על מקום ספציפי כמטרה, המטרה העיקרית היא לסיים במקום הכי גבוה שאפשר תוך כדי הצגת כדורגל איכותי וחיובי שיגרום הנאה לאנשי המועדון ולאוהדים".


תומר קשטן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי