מעמדו של אלישע לוי התערער: "ממש לא מתכוון להרים ידיים"

אלישע לוי
אלישע לוי | אודי ציטיאט

מכבי פ"ת הובסה 3:0 מול חדרה ובמאזנה שישה משחקים ברצף ללא ניצחון, המאמן עשוי לסיים את דרכו. חיים סילבס, קובי רפואה וגיא לוזון הוזכרו כמועמדים להחליפו. אביטן לאחר הניצחון: "הרעש סביב השחקנים שלנו פוגע"

(גודל טקסט)
מכבי פתח תקווה הובסה הערב (ראשון) 3:0 בנתניה נגד הפועל חדרה, רשמה משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון ומעמדו של המאמן אלישע לוי התערער משמעותית. בפתח תקווה מודעים למכת הפציעות שפוקדת את הקבוצה (חביבו, ברוסו וסרסור), אך למרות זאת לא ציפו לתוצאה כזו במשחק שאותו הגדירו כאחד החשובים העונה.


עוד לפני המשחק בנתניה היה מעמדו של לוי מעורער, כשלמעשה שער הניצחון של חביבו בליגה נגד מכבי נתניה השאיר את המאמן בתפקיד. אם אכן יוחלט כעת על סיום דרכו של אלישע לוי במכבי פתח תקווה, מי שעשוי להחליפו בתפקיד הוא חיים סילבס שפוטר היום מאימון קריית שמונה כאשר גם שמו של גיא לוזון, כמו תמיד, נמצא על השולחן. 


בסיום המשחק אמר אלישע לוי: "אין מה להגיד לשחקנים עכשיו, לא צריך לדבר אחרי משחק כזה ואחכה למחר. שכל אחד יתכנס עם עצמו ויעשה חשבון נפש. זה בא משום מקום, לא הופענו, התברברנו, לא הנענו כדור וחדרה שיחקה כמו שצריך והבקיעה כמעט בכל התקפה. נצטרך להסיק את המסקנות שלנו ולבוא במצב אחר. חבל, היינו בתקופה טובה והיום לא ראינו שום דבר מזה". 


הציפיות הגבוהות ממנו: "מאמן בכיר, ככל שיהיה, אנחנו מפסידים ומנצחים כקבוצה. אין שום ערך לטייטל כזה או אחר, לא עשינו היום את מה שצריך".



עשוי לחזור מהר מהצפוי לקווים. חיים סילבס (אודי ציטיאט)


שיחותיו עם אבי לוזון: "ברור שהוא התאכזב, כמו כל אוהד מכבי פתח תקווה וכך גם אני והשחקנים. לדבר זה לא עוזר, צריך לבוא, להיערך וזה היה משחק לא טוב, שלא דומה למה שהיינו בחודש וחצי האחרונים. אני רוצה להאמין שזה יוצא דופן". 


אם בכוונתו להרים ידיים ולהתפטר "ממש לא. בכדורגל יש משחקים כאלה, זה עניין של מומנטום. היום לא היינו טובים, מחר נהיה. חדרה באו משום מקום אחרי שבעה משחקים, ככה זה עובד".


אם לוזון תומך בו: "הוא מאוד אוהב את הקבוצה ואני לא זקוק לתמיכה. הקבוצה נכון לעכשיו נראתה לא טוב ובכדורגל תמיד יש את המשחק הבא – נצטרך לעשות בו את הדברים אחרת".


בצד המנצח, המאמן ניסו אביטן חייך אחרי תקופה ארוכה "אנחנו מאושרים. חייכנו גם בתקופה הפחות טובה, אבל אין כיף גדול כזה. כל ניצחון הוא חשוב ותמיד אמרתי את זה. לא ניצחנו שבעה מחזורים שזה הרבה זמן, אבל נשארנו רגועים ומחוייבים למטרה והיום עשינו עוד צעד חשוב. זה מתכון לא רע שיספידו אותנו כדי שנחזור לעניינים (צוחק)".




חדרה חוגגת על מכבי פתח תקווה (אודי ציטיאט)


מועמדותו של אבו פאני למכבי חיפה ושל פלומיין לבית"ר: "הטררם סביב השחקנים שלנו מוציא אותנו מהמסלול ואנחנו מנסים לשמור על עצמנו מפוקסים, אבל זה לא תלוי רק בנו. יש לנו שחקנים צעירים וזה מפריע לנו, אבל אני מקווה שנגיע לפשרה מול רשם העמותות ולא נשחרר אף שחקן".


אם פלומיין נפרד מהאוהדים בסיום: "ממש לא עוזב, אבל כולי תקווה שלא ניאלץ למכור. הוא נשאר איתנו ונעשה את כל המאמצים כדי לשמור על כולם".

 


כוכב הערב. פרדי פלומיין (אודי ציטיאט)


אליאל פרץ שבישל שלושה שערים הוסיף: "היה לי משחק טוב באופן אישי וגם ברמה הקבוצתית הראינו לחימה, דבר שהיה חסר לנו לאחרונה. ככה אנחנו צריכים לשחק, להילחם על כל כדור. ניצחנו היום במאבקים וזה בא לידי ביטוי גם בשערים. זו הייתה תחושה לא טובה לא לנצח, אבל עשינו חושבים איך לצאת מהמצב ואני שמח שיצאנו".


על פלומיין: "כרגע הוא נשאר לדעתי, אבל אם הוא יעזוב אז אני אאחל לו את כל ההצלחה. כמובן שאנחנו רוצים אותו איתנו עד סוף השנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי