כפי שפורסם לראשונה בספורט1: עלי חטיב סיכם באחי נצרת

דודי תירם, עלי חטיב
דודי תירם, עלי חטיב | ערן לוף

הקשר סיים את דרכו בהפועל חדרה בעקבות היריקה לעברו של לוסיו במהלך ההפסד לבית"ר ירושלים והוא צפוי להשלים את מעברו עם פתיחתו של החלון. בשורות העולה החדשה הבהירו שפלומיין נשאר, זלקה: "סתמנו הרבה פיות"

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: בעקבות היריקה של עלי חטיב לכיוונו של לוסיו במהלך ההפסד לבית"ר ירושלים, הקשר סיים את דרכו בהפועל חדרה וסיכם באחי נצרת מהליגה הלאומית. חטיב צפוי להשלים את מעברו עם פתיחתו של החלון בעוד כשבוע.


בתוך כך, שמחה גדולה בהפועל חדרה אחרי הניצחון אמש (ראשון) 0:3 בבית נגד מכבי פתח תקווה, שקטע רצף של שבעה משחקי ליגה בהם לא הצליחו העולה החדשה להשיג שלוש נקודות.



בחדרה הביעו שביעות רצון מההקרבה של השחקנים כאשר חלקם זכו להזדמנות מחודשת בהרכב. מדובר בוויסאם רבאח, אליאל פרץ ומנשה זלקה שהיו טובים וקיבלו שבחים. האחרון קיבל לאחרונה את הקרדיט וגם במשחקים הפחות טובים היה מנקודות האור הבודדות של הקבוצה. "חששנו בתקופה האחרונה, אבל האמונה היא זו שניצחה את המשחק הזה", אמרו במועדון.


המאמן ניסן אביטן הסביר: "אני שמח שההכנה הטקטית עזרה. העובדה שלא ספגנו בדקות קריטיות ולא נקלענו לפיגור מוקדם – כל זה עבד לטובתנו. למרות התקופה הפחות טובה, אנחנו במקום הרביעי. הרבה שחקנים זכו בנקודות אחרי ההופעה אתמול, אך זה לא מבטיח כלום לקראת המשחק הבא".



שמחה גדולה בהפועל חדרה (אודי ציטיאט)


אביטן התייחס גם לקשר הצרפתי פרדי פלומיין שכבש צמד: "הוא חלק מהקבוצה ועברה עליו תקופה פחות טובה כמו כל שאר השחקנים". בחדרה הבהירו כי טרם הגיעה הצעה רשמית על השחקן ובשלב הזה הוא ממשיך במועדון.


בחדרה מקווים כי הפשרה, עליה פורסם אתמול לראשונה בספורט1, תיסגר בקרוב בכדי שהצוות המקצועי יוכל לבחון אופציות חיזוק לקראת ינואר. אביטן הסביר לאחרונה לראשי הקבוצה שאין לו תוכנית מסודרת בנושא, אך הוא כבר בחן אופציות והוא יעלה הילוך לאחר שיידע מה סכום החיזוק שיעמוד לרשותו בחודש ינואר.


הקפטן מנשה זלקה: "ספגנו תבוסה לא נעימה מול ביתר ירושלים. ניסו אביטן ואורן גולן עשו איתנו שיחות וזה עזר. ידענו מה אנחנו צריכים לשפר והצלחנו ליישם את כל הנקודות ובעיקר נלחמנו. בעיניי, ככה הפועל חדרה צריכה להיראות. מבחינה אישית ברגע שקיבלתי את הצ'אנס לקחתי אותו בשתי ידיים ואני מקווה להמשיך ככה. העתיד? אנחנו צריכים לרוץ יותר מהיריב ולא לספוג שערים מהירים, רק ככה נמשיך לנצח. השתחרר הרבה לחץ כי שמענו את הדברים שאמרו וכתבו בתקשורת, ששוב הורידה אותנו ליגה וסתמנו הרבה פיות לקראת המשחק מול הפועל חיפה".



פרדי פלומיין זכה למחמאות (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי