אופיר חיים: "לוקח יותר את שלוש הנקודות ופחות את הדרך"

אופיר חיים
אופיר חיים | מאור אלקסלסי

האדומים שחררו לחץ עם 0:2 על בני סכנין, המאמן: "הקבוצה לא שווה מקום אחרון, אני מתעסק בטקטיקה ולא ברכילות". מחמאות לבואטנג וללבקוביץ', שאמר: "הניצחון היה כמו לידה מסובכת". במועדון תכננו לפנות לאלי כהן

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב השיגה אתמול (ראשון) ניצחון שני העונה בליגת העל, 0:2 על בני סכנין שהביא שמחה מאופקת בסיום המשחק לאור היכולת החלשה של הקבוצה. המאמן אופיר חיים חש בלחץ הגדול סביבו ובתוך המועדון לנוכח התוצאות שהיו עד אתמול והאמירות בנושא מעמדו במתחם חודורוב: "מאז שאני בהפועל תל אביב מחקתי כל מה שקשור לעיתונות הספורט. אני מתעסק בנושא הטקטי ולא ברכילות ורוצה להביא את הפועל תל אביב קדימה", אמר חיים.

"הבעלים של הפועל לא יתנו למועדון לרדת ליגה", הוסיף המאמן, "מהמשחק נגד סכנין אני לוקח את שלוש הנקודות ופחות את הדרך. כשאני מדבר עם עצמי בלילה הרצון הוא ליצור ניצחונות של המשכיות. עובדתית אנחנו בתחתית, אבל הקבוצה לא שווה מקום אחרון כי הדרישות בהפועל תל אביב מאוד גבוהות".

הניצחון אתמול דחה מהלך של שינוי מקצועי בקבוצה. גורם בסביבת המועדון אמר: "השם שעולה במתחם חודורוב הוא של אלי כהן ("השריף") שהיה מקבל פנייה אם לא היינו מנצחים את בני סכנין. הכוונה הייתה להציע לו תפקיד מקצועי מוביל. עכשיו ההמתנה היא לראות את התוצאות בשני המשחקים הבאים נגד עירוני קריית שמונה בצפון והדרבי נגד מכבי תל אביב כדי לקבל תמונת מצב לאן פני הקבוצה לפני שיקבלו החלטה אם להוביל לשינוי בצוות המקצועי".

אופיר חיים.
אופיר חיים. "רוצה ליצור המשכיות" (מאור אלקסלסי)

איש המשחק אתמול היה השוער רובי לבקוביץ', שאמר: "צברנו שלוש נקודות קריטיות ויוצאים שוב למלחמת עולם בקריית שמונה, זה משחק על שש נקודות שאנחנו רוצים לנצח. אם ננצח את קריית שמונה נוכל להביט למעלה, כי עכשיו אנחנו עדיין מסתכלים רק למטה. הניצחון על בני סכנין היה כמו לידה מסובכת וקשה כי לא נעים לסיים כל הזמן בתיקו ועכשיו יש את הרגשת הניצחון. אני מבטיח שהפועל תל אביב לא תרד ליגה".

בהפועל תל אביב מצפים לנחיתו הלילה או מחר בבוקר של חלוץ הרכש הליטאי נריוס ולאסקיס, כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט 1. ולאסקיס יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. אתמול ערך הקשר הגנאי עמנואל בואטנג הופעת בכורה בהרכב הפותח, הופעה שהוגדרה בקבוצה כנחמדה וחיובית.

הקפטן אוראל דגני אמור להיות כשיר למשחק נגד קריית שמונה לאחר שקיבל אתמול מנוחת החלמה מהמתיחה בשריר הירך.

היום יגיע המנכ"ל רובי רגב למתחם חודורוב להיפרד מאנשי המועדון ויסיים את תפקידו בהחלטה שהתקבלה לפני חודש וחצי.

לבקוביץ'.
לבקוביץ'. "לא נעים לסיים כל הזמן בתיקו" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי