ג'קי בן זקן ייפגש עם גדי קינדה ויחליט אם למכור אותו בינואר

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

הקשר שהוצא מהסגל בשל עבירת משמעת עשוי לעזוב או לחזור להתאמן על פי החלטת הבעלים, מכבי תל אביב התעניינה בו אך המהלך התעכב בשל פציעתו. גם בית"ר והפועל ת"א בתמונה. גורם במועדון: "אי אפשר להמתין לרכש"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תקועה במקום האחרון בטבלה, ובמועדון פועלים להשתחרר מהתחושה כי הקבוצה נמצאת בדרך הבטוחה לרדת לליגה הלאומית. אשדוד תארח ביום ראשון את הפועל רעננה והמשימה היא לנצח כדי לשמור על פער נקודות צמוד מעוד שלוש או ארבע קבוצות הנושקות לקו האדום.

גורם בסביבת המועדון אמר: "חלון ההעברות ייפתח אחרי המשחק נגד הפועל רעננה, ואי אפשר להמתין לשחקני רכש זרים וישראלים למועד מאוחר בינואר כי אנחנו נתדרדר לבור עמוק. אחרי רעננה יש משחקים לא פשוטים נגד מכבי נתניה בחוץ ובבית נגד הפועל תל אביב ואחר כך בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, ואז כבר נדע מה כיוון הקבוצה".

הקשר גדי קינדה עדיין מושעה מהקבוצה ואינו מורשה להתאמן בהחלטה של הצוות המקצועי. קינדה שעבר עבירה משמעתית כשבעט בבקבוקים ובחפצים לאחר שהוחלף במשחק הגביע נגד הפועל רמת גן בסמוך לספסל הקבוצה אינו מוכן להתנצל ועד שיהיה פתרון אין כוונה להחזירו לאימונים. על פי גורם במועדון, הבעלים ג'קי בן זקן אמור להיפגש לשיחה עם גדי קינדה בזמן הקרוב ולאחריה יוחלט אם להחזירו לפעילות או לקבל החלטה למכור אותו בחלון ההעברות של ינואר.

קינדה. ההתנהגות אינה מוסיפה למניות שלו (דני מרון)
קינדה. ההתנהגות אינה מוסיפה למניות שלו (דני מרון)

ג'קי בן זקן הבטיח לשחקן עוד בעונה שעברה כי יאפשר לו להתקדם למועדון אחר. קינדה היה מבוקש במכבי תל אביב אבל פציעה וניתוח ברצועות כולל חזרה איטית למגרש עצרה את מהלך החתמתו בקריית שלום. מכבי תל אביב שולחת סקאוטים למשחקי אשדוד לעקוב אחרי מצבו של הקשר, שאנו מצליח לחזור לעצמו. גם ההתנהגות של קינדה לכאורה אינה מוסיפה למניות שלו. קבוצות נוספות אשר גילו עניין בקינדה הם בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, מהלך שעשוי להתעורר בעסקת חילופי שחקנים.

בן זקן אמור להיפגש עם המאמן יובל נעים לדיון מקצועי על המשך הדרך להיחלץ מהמקום האחרון ותוכניות לשינויים בסגל כבר בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי