בחיפה מצדדים ברוקאביצה: "לא פוסלים הארכת חוזה"

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

במועדון משבחים את החלוץ האוסטרלי וההחלטה לגבי חידוש חוזהו שמסתיים בקיץ תתקבל בחודש מרץ. בלבול החמיא לשחקנים: "אהבתי את ההקרבה שלכם". הקבוצה תעמוד לדין בגין ההתפרעות והשלכת האבוקות באצטדיון הי"א

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו היום (שני) למנוחה, ומחר יתחילו את ההכנות לקראת המשחק בשבת מול מכבי פתח תקווה. למרות שלושת הניצחונות בשבוע האחרון, במועדון לא יוצאים בהצהרות. המאמן מרקו בלבול הבהיר בשבת לאחר הניצחון 0:1 על בני יהודה כי למרות שמדובר בשלוש נקודות חשובות, זאת עדיין לא הייתה הקבוצה שהיה רוצה לראות במועדון הירוק.

בלבול שוחח עם השחקנים והחמיא להם במיוחד על ההקרבה בניצחון נגד בני יהודה כשאמר: "אהבתי את ההקרבה שלכם במיוחד במחצית השנייה, אבל אנחנו צריכים לראות המשכיות והפנים למשחק מול מכבי פתח תקווה". בין השחקנים שזכו למחמאות היה גם החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה, שלמרות משחקים טובים בגביע הטוטו בקיץ, פתח לא טוב את העונה, אבל נראה שחוזר לעצמו תחת המאמן החדש.

המאמן אף החמיא לחלוץ במסיבת העיתונאים אחרי בני יהודה כשאמר: "הוא עשה עבודה טובה ופרט לשער עשה מספר תנועות נכונות". בקבוצה הבהירו כי ההחלטה לגבי רוקאביצה שמסיים חוזה בסיום העונה ולירוקים יש אופציה להארכתו תתקבל בחודש מרץ. "אנחנו לא פוסלים אפשרות להציע לניקיטה חוזה חדש, כמובן אם ימשיך להשתפר ולהוכיח את עצמו. העובדה שהוא גם ישראלי ולא זר נותנת לו הרבה נקודות זכות", אמרו בחיפה. גם הבלם איעד חבשי ונציגו עו"ד שחר גרינברג צפויים להגיע בקרוב למשרדי המועדון בכדי לקבל הצעה לחוזה חדש.


ניקיטה רוקאביצה. יקבל חוזה חדש בכרמל? (מאור אלקסלסי)

בתוך כך, תובע ההתאחדות לכדורגל החליט להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי בגין התפרעות האוהדים והשלכת האבוקות באצטדיון הי"א נגד מ.ס. אשדוד.  

אוהדי מכבי חיפה משליכים אבוקות באצטדיון הי"א. (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי