רמי גרשון סובל מקרע במפשעה, ייעדר כשלושה שבועות

רמי גרשון
רמי גרשון | ערן לוף

בלם מכבי חיפה התלונן על כאבים לאחר הניצחון על בני יהודה ובדיקת אולטרסאונד שעבר אבחנה פציעה בגינה ייעדר מהמשחקים הבאים. מאיר ומנדז'ק סובלים ממכות יבשות בלבד. במועדון הכחישו התעניינות במיסטקידיס

(גודל טקסט)
קשה להאמין שרמי גרשון יזכור לטובה את 2018, במהלכה מיעט לשחק ובעיקר מצא את עצמו פעמים רבות ביציע גם בעקבות פציעות. גם את 2019, לצערו, בלם מכבי חיפה פתח עם בשורה לא נעימה כאשר אובחן עם קרע במפשעה וייעדר כעת בין שבועיים לשלושה.


גרשון התלונן לאחר הניצחון של מכבי חיפה על בני יהודה בשבת (0:1) על כאבים במפשעה ובבדיקת אולטרסאונד שעבר התגלה קרע במפשעה הימנית. הוא כאמור ייעדר כעת שבועיים עד שלושה, אבל לעומתו רז מאיר וג'ורג' מנדז'ק סובלים ממכות יבשות בלבד ויעמדו לרשותו של מרקו בלבול במשחק בשבת נגד מכבי פתח תקווה.



עוד במכבי חיפה, הקבוצה הבוקר לאימונים לאחר שאתמול זכו השחקנים ליום מנוחה. במועדון מעוניינים להמשיך את הרצף המושלם של המאמן מרקו בלבול שזכה בשלושה ניצחונות בשבוע אחד ומאמינים כי ניצחון נוסף בחוץ על מכבי פתח תקווה יקרב את הקבוצה משמעותית למקום בשלישייה הראשונה וייתן לשחקניה ביטחון בחלק השני של העונה.


במקביל, במועדון כבר חושבים על חודש ינואר והבוקר השאילו את הקשר ים כהן להפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. כהן אמר לאתר הרשמי: "היה חשוב לי לצאת ולשחק. אעשה הכול כדי לחזור למכבי מנוסה וטוב יותר וכמובן מאחל לקבוצה בהצלחה בהמשך העונה". בנוסף, בקבוצה הכחישו את הדיווחים לפיהם החלוץ יאניס מיסטקידיס מפאוק סלוניקי בדרך למועדון. גורם בחיפה אמר: "הוא אפילו לא ברשימות שלנו".



מיסטקידיס. כלל לא ברשימות של הירוקים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי