קוטלר: "כל המערכות כשלו, הכתובת הייתה על הקיר"

שאול קוטלר
שאול קוטלר | צילום: דני מרון

עורך הדין, ממפרקי הפועל תל אביב, התראיין ב-103FM וסיפר על הדו"ח שהוגש לבית המשפט: "כשעולים על מגרש כדורגל משחקים לפי כללים וכך גם כשמחזיקים בקבוצה. אם לבן אדם אין כסף לשלם, אז הוא נהיה פושט רגל"

(גודל טקסט)

הבוקר (שלישי) הגישו שני המפרקים עורכי הדין שאול קוטלר וחן ברדיצ'ב את הדו"ח הסופי של חקירת המהלכים והגורמים שהביאו לקריסת הפועל תל אביב לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בהם התגלה כי החובות עומדים על לא פחות מ-78 מיליון שקלים. 

מספר שעות לאחר מכן, עורך הדין קוטלר התראיין בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר: "בואו נשים דברים בפרופורציה – אנחנו מגישים דו"ח לבית משפט ולא קובעים מי אשם או לא. יתנהל הליך מסודר שבטח לא ננהל ברדיו, אבל לכל צד יש זכות להביא את טענותיו. אנחנו מסכמים אחרי כמעט שנתיים של עבודה בנושא, עברנו על אלפי מסמכים והדבר הכי חשוב שעולה מהדו"ח הוא שהכתובת הייתה על הקיר עונה אחרי עונה. גם מי שניהל וגם מי שאמור היה לבקר, כל המערכות כשלו. זה הדבר הכי חשוב לדעתי".


אם אמיר כבירי ומשקיעים אחרים יצטרכו להחזיר כספים למועדון:
"כן. כשעולים על מגרש כדורגל משחקים לפי הכללים, וכך גם כשאתה מחזיק קבוצה – כמו בכל חברה אחרת".


כבירי. "משחקים לפי הכללים גם כשמחזיקים בקבוצה" (אריאל בשור)

אחריותו של יו"ר הבקרה עופר אורליצקי ואנשי ההתאחדות: "יש שאלה מי נחשב לגוף משפטי ומי לא, אבל תקראו את מה שכתבנו ואנו בהחלט מפנים את החצים לשם. אני לא יכול לגבות יותר ממה שאני חייב לנושים – ואני חייב 78 מיליון שקלים. יש חלוקה בין דרישות וגורמים, כל אחד לפי תחומו, ובית המשפט יפסוק מי ישלם וכמה. יכול להיות שבית המשפט יורה על תשלום של יותר מ-78 מיליון שקלים, אבל זה כל מה שאני יכול לתבוע".


שכר טרחה בגובה 20 אחוז למפרקים: "
מתקשרים אליי אנשים, התקשרו אליי נושים ושאלו מתי הם מקבלים כסף. אני עונה לטלפונים האלה ועונה להם שאין לי כלום. כדי להזיז את העגלה מישהו צריך לעשות את העבודה ואני לא מתנצל על כך. תמצאו עורך דין שלוקח תיק לארבע או חמש שנים ויבקש אחוזים בלבד".


חיים רמון. "אם בן אדם אין כסף, הוא נהיה פושט רגל" (עדי אבישי)

על חיים רמון: "בית המשפט צריך להחליט מי אחראי ובאיזה סכום, לכל אחד יש תחום. אם לבן אדם אין כסף לשלם, אז הוא נהיה פושט רגל. ניסינו למכור את הקבוצה כעסק חי, אבל היתרון שלי ושל ברדיצ'ב שאנחנו עובדים בצורה שקופה. במסגרת הקפאת ההליכים כל צעד נעשה על ידי בית משפט".

על סמך ניסיונו, כמה כסף יתקבל: "אני מקווה לשבור את הסטטיסטיקה ולעבור 30 אחוזים. אני משקיע בתיק הזה הרבה מעבר כי יש חשיבות ציבורית ואחריות. יש לנו סבלנות וכוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי