הפועל ב"ש תנסה לצרף מיידית את קווין טאפוקו

קווין טאפוקו
קווין טאפוקו | אודי ציטיאט

האלופה החלה לגשש בנוגע לצירוף הקשר הצרפתי של הפועל חדרה, הנחשב לאחד המועמדים הבכירים לעבור בינואר אם יתקבל האישור מקבוצתו. גם פלומיין על הכוונת, קורהוט שוב עלול לשלם את המחיר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הולכת בכל הכוח על קווין טאפוקו, קשרה הצרפתי של הפועל חדרה, בניסיון לצרפו לשורותיה בחלון ההעברות. גישושים מכיוון טרנר כבר נעשו, בידיעה שגם בית"ר ירושלים ומכבי חיפה מחזרות אחר קשרה של הפועל חדרה.

"חדרתי" נוסף שנמצא על הכוונת הדרומית הוא פרדי פלומיין, כשגם במקרה שלו מכבי חיפה חזק בתמונה. פלומיין שהצטיין בתיקו של חדרה נגד הפועל באר שבע (2:2), כבש במחזור האחרון צמד מול מכבי פתח תקווה ובסיום המשחק נראה כמו מי שנפרד מאוהדי העולה החדשה, על אף שהמאמן ניסו אביטן הכחיש וטען כי הוא יישאר עד סוף העונה.

 
עוד בהפועל באר שבע, שוב מסתמן פיחות במעמדו של מיחאי קורהוט, הזר ההונגרי שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לבירת הנגב והתייצב ב"צו 8" לאחר פציעתו של אורן ביטון. עתה, עם חזרת ביטון לכשירות, שוב שורר חוסר ודאות בנוגע לעתידו של ההונגרי. אם קורהוט ידרוש לכבד את חוזהו, שיסתיים בעוד שלוש שנים, באר שבע תסתפק בינתיים ברענון משבצת אחת במצבת הזרים, לאחר שחרורו של ז'וליאן סטו. מוקדם יותר היום פרסמנו כי אם קורהוט ישוחרר מהפועל באר שבע ללא תמורה, בני סכנין תפעל לצרפו.


פלומיין. "חדרתי" נוסף שנמצא על הכוונת של האלופה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי