הפועל תל אביב מעוניינת בטרייד: גוטליב תמורת ממן

חנן ממן
חנן ממן | דני מרון

האדומים רוצים את הקשר ומנסים להגיע להסכמות עם הפועל באר שבע. גורם במועדון: "הפועל באר שבע זקוקה לבלם ואנחנו למנהיג בקישור". הקבוצה תצא למשחק בקריית שמונה (שבת ב-16:00, בספורט3) כבר ביום שישי.

(גודל טקסט)

לאחר יום מנוחה אתמול (שלישי), הפועל תל אביב תחזור היום לאימונים לקראת המשחק בשבת נגד עירוני קריית שמונה בשבת (16:00, שידור ישיר בספורט3). הקבוצה תצפין כבר ביום שישי ותקיים את ההכנות האחרונות בבית הארחה באחד הקיבוצים בצפון.

בהפועל תל אביב לוקחים את הניצחון 0:2 על בני סכנין כציון דרך להמשכיות ואומרים כי תוצאה לא טובה בשבת תחזיר את הקבוצה לאחור, ותיצור אווירה בעייתית לקראת המשחק במחזור הבא, הדרבי נגד מכבי תל אביב באצטדיון המושבה. במתחם חודורוב טוענים כי הם נערכים למשחק קשה מול קריית שמונה שמינתה את תומר קשטן למאמנה וגם היא תאבק על הנקודות והבריחה מהתחתית.

חלוץ הרכש הטרי נריוס ואלסקיס, שחתם אתמול על חוזה עד סיום העונה, יתאמן היום לראשונה עם הקבוצה. הליטאי לא ייקח חלק במשחק נגד קריית שמונה, כשהוא אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו בדרבי. בהפועל תל אביב סבורים כי ואלסקיס הוא הרכש המתאים ביותר בשל המיומנות שלו להבקיע שערים מתוך הרחבה כפי שעשה בבני יהודה. השחקן סיפר אתמול כי הוא מכיר את האווירה סביב הדרבי נגד מכבי תל אביב ומצפה כבר לשחק.

בתוך כך, ראשי האדומים עדיין לא קיבלו הצעה על הבלם אדי גוטליב בשל הדרישה שלהם לתג מחיר של 350 אלף יורו. גורם במועדון אמר כי אם יגיעו להסכמות עם הפועל באר שבע על העברת גוטליב תמורת חנן ממן עד סיום העונה זה יהיה מבורך: "באר שבע זקוקה לבלם והפועל תל אביב למנהיג בקישור". בקבוצה ממתינים לקשר בית"ר ירושלים ערן לוי, שנכון לעכשיו לא התקבלה החלטה לשחרר אותו בחלון ההעברות בינואר.


חנן ממן. יגיע במקום גוטליב? (דני מרון)


הקפטן אוראל דגני מתאושש מהפציעה בשריר הירך ואמור לשוב לסגל נגד קריית שמונה. היכולת הטובה של מחליפו רז שלמה שכבש את שערו הראשון בליגת העל נגד בני סכנין יוצרת למאמן אופיר חיים כאב ראש בנושא ההרכב, וייתכן כי רז שלמה ימשיך בהרכב בשבת. היום תתברר חומרת פציעתו של הקשר מגאנה, עמנואל בואטנג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי