גלבאן קיבל אישור להישאר בארץ עד יוני, עשוי להיכלל בסגל ראשל"צ

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | אודי ציטיאט

אריה דרעי אישר את בקשת נשיא המדינה ריבלין לדחות את גירוש המשפחה לסיום שנת הלימודים של בנותיו. בנוסף לכך הקשר הארגנטינאי יגיע לאימון של קבוצתו החדשה, עשוי לקבל דקות במשחק הקרוב נגד רמת השרון

(גודל טקסט)

פדרו גלבאן קיבל היום (רביעי) בשורות מרגיעות. לבקשת נשיא המדינה רובי ריבלין, אריה דרעי אישר לשחקן ולמשפחתו להישאר בישראל עד חודש יוני, אז תסתיים שנת הלימודים של בנותיו.

גלבאן יגיע כבר מחר לאימון הפועל ראשון לציון ואמור להיות בסגל נגד עירוני אמת השרון. ראשון לציון קוראת לאוהדי גלבאן להגיע למשחק שתהיה בו כניסה חופשית. לגלבאן תוסדר אשרת עבודה. נשיא המדינה רובי ריבלין שוחח עם נציגו של גלבאן משה דמאיו ועדכן אותו. המהלך יוביל בהמשך לקבלת אשרת שהייה בישראל.

משרד הפנים הודיע: "פדרו גלבאן שוהה בישראל כעשר שנים לסירוגין, יחד עם בני משפחתו. מרבית שנות שהותו היו כדין עם אשרת ספורטאי זר. כל זה נמשך עד לתחילת ינואר 2017, אז לא חידש את אשרת שהייתו ומאז למעשה, שוהים והוא ובני משפחתו בישראל בניגוד לחוק. בקשתו לקבלת מעמד מטעמים הומניטריים נדחתה ביולי 2017. למרות שהתחייב בפני הרשויות מספר פעמים לצאת מהארץ באופן עצמאי, לא עשה זאת. לפני כשבוע עוכב שוב, בגין שהייה בלתי חוקית והתחייב לצאת בתוך חודש ימים".

"מתוך התחשבות בבנותיו הנמצאות באמצע שנת הלימודים ולאור העובדה שמרבית שנות שהותו בישראל היו כחוק, החליט שר הפנים, אריה דרעי, בעקבות בקשת הנשיא ריבלין, להאריך לפנים משורת הדין, את תקופת ההתארגנות שניתנה לו עד לסוף שנת הלימודים".

פדרו גלבאן הגיב: "נכון לעכשיו אף אחד לא דיבר איתי, איך אפרנס את אשתי ובנותיי כשאסור לי לעבוד בישראל ואין לי פרנסה למחייתי מחודש דצמבר?".

"איך אפרנס את אשתי ובנותיי כשאסור לי לעבוד בישראל?". פדרו גלבאן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי