טאפוקו שוחח עם גולן ואביטן: "תכבדו אותי, רוצה לשחק בב"ש"

טאפוקו
טאפוקו | דני מרון

הלחץ של אנשי בית"ר ירושלים להודיע על סיכום בעקבות הצעת האלופה, השיחה בין הקשר לראשי חדרה והעובדה שאין סיכום עם פלומיין שהופתע מההודעה. גורם בכיר: "אף אחד לא יודע אם העסקה תצא לפועל". מאחורי הקלעים

(גודל טקסט)
רק הבוקר (רביעי) פנתה הפועל באר שבע רשמית לאנשי הפועל חדרה וביקשה להעביר מיידית את הקשר קווין טאפוקו, פנייה שהובילה להודעה רשמית משותפת של בית"ר ירושלים והפועל חדרה על מכירת טאפוקו וחברו לקבוצה פרדי פלומיין לבירה, אולם דווקא עכשיו ישנה אי ודאות גדולה בחדרה ואף חשש שהשחקנים יפילו את העסקה.


בחדרה מספרים כי ישנה תחושה שלא כל הגורמים במועדון צידדו בפרטי העסקה ואף סיפרו כי ההנחה הייתה שמכירת אחד מהשניים תתבצע רק בסוף חודש ינואר, לקראת סגירת החלון. כבר לפני המשחק מול מכבי פתח תקווה ערך היו"ר אורן גולן שיחה עם טאפוקו ופלומיין והבטיח להם כי יהיה מוכן להעבירם בסוף חודש ינואר אם הקבוצה תשיג נקודות משמעותיות במשחקים מול מכבי פתח תקווה (0:3), הפועל חיפה ובני סכנין, כאשר בהסכם המכירה לבית"ר ירושלים חדרה אף הכניסה סעיף כי פלומיין יעבור לבירה רק בעוד שבועיים, לאחר אותם משחקים.


עם זאת, ההצעה שהגישה הבוקר הפועל באר שבע על טאפוקו בהחלט עלולה לטרוף את הקלפים. להפועל חדרה הסתבר כי באלופה גיששו אצל נציגיו של השחקן והבוקר הגיע טאפוקו לשיחה מול גולן והמאמן ניסו אביטן וסיפר על שדרוג משמעותי הן בשכר והן במענק החתימה שהובטח לו בבאר שבע. "כבדו אותי כמו שכיבדתי אתכם. אני רוצה לעבור לבאר שבע ולהשתדרג כלכלית ומקצועית", אמר השחקן בשיחה. 


לאור אותה הצעה מבאר שבע, כבר בשעות הבוקר אנשי בית"ר ירושלים דרשו מאנשי חדרה להוציא הודעה מסודרת סביב סגירת העסקה ובהודעתם של הירושלמים אכן נכתב כי הם מודעים לגולן על שלא חזר וב מהסיכום המוקדם. למרות הכל, בחדרה חוששים כי טאפוקו יסרב לעבור לבית"ר ירושלים וכך לפוצץ את העסקה, מכיוון שגם הוא וגם פלומיין טרם סיכמו את תנאיהם בבירה והעסקה תלויה בהסכמתם. "קווין יצא מהאימון כאשר הוא בטוח שבקרוב יהפוך לשחקן באר שבע. הוא הבהיר לכולם שהוא רוצה לשחק רק בב"ש ואף אחד לא יודע כיצד הוא יגיב", אמר גורם בכיר במועדון, "האמת שאף אחד עדיין לא בטוח כיצד העסקה הזאת תצא לפועל", הוסיף.




קווין טאפוקו. בדרך לבירת הנגב? (דני מרון)





אם לא די ברצונו של טאפוקו, גם בסביבתו של פרדי פלומיין הופתעו מההודעות על סיכום העסקה ונטען כי אף אחד לא עדכן את השחקן בדבר. סוכנו הצרפתי יגיע לישראל בשבוע הבא כדי להיפגש עם ראשי בית"ר ירושלים, כשבשיחות שנערכו עד כה לא הושגה הסכמה.


עוד לפני הלחץ מראשי בבית"ר וההודעות הרשמיות שמסרו הצדדים, בחדרה אמרו כי מבחינתם ההצעה של ב"ש תהיה רלוונטית אם האלופה תשלם את סעיף השחרור של טאפוקו שעומד על 400 אלף יורו, ותוסיף שחקן קישור כמו ג'ון אוגו או מרואן קבהא. אלונה ברקת אף נתנה לאנשי העולה החדשה אור ירוק לבדוק את אופציית הקשר הישראלי והם שוחחו עם נציגו של קבהא, דודו דהאן, שסירב בתוקף למעבר.



מהפועל באר שבע נמסר: "אנו מבקשים להבהיר שאנו ממשיכים במדיניות של קשר ישיר מול השחקנים ולא באמצעות העברת מסרים בדרכים עקיפות או דרך התקשורת. השמועות והפרסומים האחרונים אינם על דעתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי