משחק ניחוש התוצאות: בית"ר בדוחא, מנצ'סטר סיטי נגד ליברפול

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

בואו לנחש את התוצאות במשחק הניחושים KICKER: והפעם, המחזור ה-17 בליגת העל ומשחקים באנגליה יודעים מה יעשו מנצ'סטר סיטי, ליברפול, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב?

(גודל טקסט)

ספורט1 בצוותא עם חברת Striker השיקו את משחק ניחוש התוצאות בליגת העל ובליגות הבכירות באירופה. לקראת המחזור ה-17 קבלו טיפים, אולי הפעם אתם תזכו בשוברים למסעדה.

מלבד הנצחון של הפועל ת"א, עברנו מחזור ללא חדשות מרעישות. מכבי ת"א והמקבילה האנגלית שלה, ליברפול ממשיכות לשלוט ביד רמה אחרי נצחונות קלילים. מכבי חיפה מחברת שני נצחונות וחדרה בסימני התאוששות מהמשבר.

השבוע אכזבנו עם 15- נקודות ו-6 פספוסים


שימו לב, המחזור מתחיל עם משחקי הליגה האנגלית כבר ביום רביעי.

אנו מזמינים אתכם להצטרף לליגות פרטיות ולשחק עם החבר'ה שלכם ראש בראש ולהראות לכולם מי הכי חזק בחבר'ה, אך קודם תזכורת לחוקי המשחק:

הכפלה וביטוח של הניקוד ובונוס מיוחד
לנחש תוצאה זה קל, פשוט בוחרים מספר לכל קבוצה ואז נשאר להמתין לתוצאת המשחק ולקוות לבול פגיעה. בכל מחזור ניתן גם לסמן הכפלה (x2) למשחק אחד, והניקוד שתקבל עבור אותו משחק יוכפל! תוכלו גם לסמן ביטוח (safe) עבור אחד המשחקים ואז תבטיחו שלא ירד לכם ניקוד עבור ניחוש של משחק מכור (5-)

ניקוד בונוס
מי מהגולשים שניחן ביכולות נבואיות, לבטח יקבל בונוס מיוחד של 40 נק' עבור 4 ניחושי בול פגיעה במחזור אחד!

ליגות פרטיות – בואו להתחרות עם החבר'ה שלכם ראש בראש
בליגות הפרטיות של משחק הניחושים, ניתן להתחרות עם החבר'ה שלכם ברשימת דירוג נפרדת. כל אחד יכול להקים ליגה פרטית חדשה ולהזמין חברים להשתתף בה, או להצטרף לליגה קיימת. אפשר ליצור ליגות פרטיות עם החבר'ה מהעבודה, מהצבא, מהתיכון ואפילו עם שחקנים אחרים במשחק ניחוש התוצאות שלנו! לכל קבוצה ישנו קוד כניסה, שרק באמצעותו ניתן להצטרף. הקוד מופיע בהזמנה שנשלחת לגולשים, וניתן לקבל אותו גם דרך מנהל הקבוצה. אותו מנהל יכול גם להזמין את החבר'ה להצטרף לליגה באמצעות הוואטסאפ או הפייסבוק

אז מה לפנינו במחזור הקרוב
צ'לסי נגד סאות'המפטון
הניחוש שלנו: 1:2 לצ'לסי. צ'לסי מתחילה להתקרב לטוטנהאם ורוצה להמשיך במומנטום. סאות'המפטון מתקשה נגד הגדולות.

ניוקאסל נגד מנצ'סטר יונייטד
הניחוש שלנו: 1:2 ליונייטד. אפקט החלפת המאמנים ביונייטד ימשיך שבוע נוסף.

מנצ'סטר סיטי נגד ליברפול
הניחוש שלנו: 2:2. המשחק של המחזור. לסיטי אסור להפסיד כי אם איך שליברפול נראים בתקופה הזו, יהיה לה קשה מאד להדביק את הפער.

קרית שמונה נגד הפועל ת"א
הניחוש שלנו: 0:1 לק"ש. למרות הינצחון של הפועל ת"א במחזור האחרון, עדיין חסר לשחקנים שם המון בטחון. מנגד תומר קשטן חוזר לקדנציה נוספת במקום שעזב לפני שנתיים.

הפועל חיפה נגד הפועל חדרה
הניחוש שלנו: 0:2 לחדרה עם ביטוח. מעודדת מהחזרה למסלול הניצחונות חדרה תגיע עם מוטיבציה להוכיח את מקומה בצמרת הליגה.

מכבי פ"ת נגד מכבי חיפה
הניחוש שלנו: 1:3 לחיפה. אחרי שני ניצחונות רצופים, חיפה רוצה לעשות מה שלא קרה לה כבר המון זמן – לחבר שלושה ניצחונות ברצף. התוצאות האחרונות של המלאבסים לא תורמים לאווירה הרותחת במועדון.

בני סכנין נגד בית"ר ירושלים
הניחוש שלנו: 1:2 לבית"ר. משחק מסקרן בין שתי היריבות הגדולות. בשנים האחרונות סכנין לא יכולה לבית"ר ומצבה בתקופה זו בהחלט לא יתרום לביטחון של השחקנים.

מ.ס. אשדוד נגד הפועל רעננה
הניחוש שלנו: 0:0. אשדוד נמצאת עמוק במקום האחרון ותרצה למשוך אליה את רעננה, שמצידה תיקו יהיה כמו ניצחון.

בני יהודה נגד הפועל ב"ש
הניחוש שלנו: 0:2 לב"ש. היעילות של ב"ש במחזורים האחרונים ביחד עם הנסיון יעזרו לה לנצח את הקבוצה הלוחמנית של אבוקסיס.

מכבי ת"א נגד מכבי נתניה
הניחוש שלנו: 1:1 עם הכפלה. אמנם נראה שמכבי ת"א לא מסוגלת לאבד נקודות, אך בשלב כזה או אחר זה צריך לקרות ונתניה היא משוכה קשה ומתאימה למשימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי