רכש ראשון לבני יהודה: אבישי כהן חתם לעונה וחצי

אבישי כהן
אבישי כהן | בני יהודה, רשמי

הקשר הצטרך לכתומים לאחר שהקצוות מול בית"ר ירושלים נסגרו. סורו עשוי לשוב להרכב של יוסי אבוקסיס במשחק המסקרן נגד באר שבע, ממנה ייעדרו חזיזה וקונסטנטין

(גודל טקסט)

בני יהודה, שאמורה להתחזק מספר שחקנים במהלך חודש ינואר, הודיעה היום (רביעי) על צירפו של אבישי כהן שחתם לעונה וחצי באמצע סוכנו מאיר ריפמן. הקשר מתאמן עם הכתומים מזה חודש וחצי ובימים האחרונים נסגרו הקצוות מול בית"ר ירושלים אליה השתייך עד כה והעסקה הושלמה.

בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק המסקרן נגד הפועל באר שבע ביום ראשון באצטדיון המושבה, כאשר המאמן יוסי אבוקסיס ייאלץ להסתדר ללא שני שחקנים מפתח: דולב חזיזה המוצהב ושי קונסטנטין שהורחק בהפסד האחרון למכבי חיפה. להרכב עשוי לשוב איסמעילה סורו שלא שותף נגד הירוקים בשל הרחקה.

ארגון האוהדים "ליונס ארמי" ערך אמש צעדת מחאה בשכונת התקווה, על מהת להביע תמיכה במאבקו של הקשר פדרו גלבאן שמועמד לגירוש מהמדינה. האוהדים הכתומים מחו על מחדלי הקבוצות האחרונות בהן שיחק גלבאן – בני יהודה, הפועל ת"א, הפועל אשקלון והפועל מרמורק וזעמו על כך שאף קבוצה לא לקחה על עצמה לטפל בסידורי אשרת השהייה של הקשר הארגנטינאי הוותיק. גלבאן הוגדר לאחרונה כשוהה בלתי חוקי ואף נעצר בידי משטרת ההגירה שהעניקה לו כעת ארכה של 30 יום להסדיר את עזיבתו מהמדינה.

רכש ראשון לכתומים. אבישי כהן (בני יהודה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי