חביב חביבו נותח, מכבי פ"ת עשויה להחזיר את מיחאי רומן

חביב חביבו
חביב חביבו | המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא

חלוץ מכבי פ"ת גמר את העונה ולספורט1 נודע שלא מן הנמנע שהאקס ישוב כחלק מהרצון לצרף חלוץ. גם מרסיאל עלול לשלם את המחיר בשל הרצון להתחזק בעמדה נוספת. שחקנים: "המקום בפלייאוף העליון עוד לא אבד"

(גודל טקסט)
חביב חביבו, חלוץ מכבי פתח תקווה, אשר נפצע במשחק מול בני יהודה בשבוע שעבר וסובל משבר בעצמות כף הרגל, עבר אמש (שלישי) ניתוח קיבוע במרכז הרפואי שמיר ולמעשה סיים את העונה.


הערכת הצוות הרפואי, שעדכן שהניתוח עבר בהצלחה, היא להיעדרות של ארבעה-חמישה חודשים כשהחלוץ לא ישוב לשחק העונה. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, בפ"ת החליטו להקפיאו, כ-75% משכרו עד חודש מרץ ימומן ע"י הביטוח הרפואי, ובמקביל החלו החיפושים אחר חלוץ חדש, כפי שסיפר המנהל המקצועי עומר גולן בראיון בתוכנית הספורט של 103. כעת לספורט1 נודע אף שבמכבי פתח תקווה החלו בשיחות עם חלוץ הקבוצה לפני כשנתיים, מיחאי רומן שעשוי להחליף את חביבו.



רומן בן ה-26, שהגיע ארצה בעונת 2016/17, כבש שבעה שערים ב-35 הופעותיו בליגת העל, אבל הגיע כמושאל מניימכן ההולנדית ובסיום אותה עונה עבר לרומניה וחתם בקראיובה, במדיה לא כבש. בפברואר האחרון הושאל לפולי טימישיאורה הרומנית, במדיה כבש פעם אחת בלבד וביולי הושאל שוב, הפעם לבוטושאני במדיה כבש ארבעה שערים ב-16 הופעות.


ההפסד לחדרה והעובדה כי מכבי פ"ת התרחקה מהפלייאוף העליון עשויים לגרום אף לשינויים מרחיקי לכת: אם לפני ההפסד בפ"ת חשבו לחזק את הקבוצה בחלוץ אחד במקומו של חביבו, כעת גם האופציה של צירוף שני זרים אפשרית, כאשר זו'האן מרסיאל, שתוכנן להישאר לגיבוי החלק האחורי, עלול לשלם את המחיר. "ברור שכרגע נראה לכולם שנפסיד בשבת, במיוחד במצב הנוכחי, אבל זה הכדורגל. לא נבוא לוותר נגד מכבי חיפה, כי המקום בפלייאוף העליון עדיין לא אבד", אמרו שחקנים בפ"ת. 


גמר את העונה. חביב חביבו

ישוב לפתח תקווה? רומן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי