חברת "אלקטרה" וההתאחדות חתמו על הסכם חסות

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

הסכם חסות רחב בסכום של למעלה מ-2 מיליון שקלים נחתם בין הצדדים, במסגרתו תוענק חסות לאיגוד השופטים לעונות 2018/19 ו-2019/20, כאשר לוגו החברה יופיע על גב חולצות השופטים במשחקי ליגת העל, הלאומית והגביע

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל תקיים היום (חמישי) ישיבה מיוחדת לאחר פרסום דו"ח פירוק הפועל תל אביב, כיושב הראש שינו זוארץ יבדוק את הקשר שקיים בדו"ח לרשות לבקרה התקציבית ולהמשך ההתנהלות של ההתאחדות בפרשה לאחר החלטת בית המשפט ההתאחדות תבדוק את המבנה החדש של הרשות לבקרה התקציבית ואת דרך ההתנהלות.

בתוך כך, הבוקר הודיעה ההתאחדות לכדורגל על מאמצת חדשה והיא וחברת אלקטרה מוצרי צריכה, יצרנית, יבואנית ומשווקת מוצרי חשמל ומיזוג מהמובילות בישראל, לאחר שהצדדים חתמו על הסכם חסות רחב בסכום של למעלה משני מיליון שקלים. ההסכם של אלקטרה עם ההתאחדות כולל "חסות זהב" לנבחרות ישראל בכדורגל (צעירה ובוגרת) במהלך קמפיין מוקדמות יורו 2020 ומשחקי מוקדמות מונדיאל 2022. כמו כן, תעניק החברה חסות לאיגוד השופטים לעונות 2018/19 ו-2019/20, כאשר לוגו אלקטרה מוצרי צריכה יופיע על גב חולצות השופטים במשחקי ליגת העל והלאומית, כמו גם במשחקי גביע המדינה.

משה זוארץ, יו"ר ההתאחדות: "אני גאה על הבחירה של אלקטרה, חברה מובילה במשק הישראלי, לחבור אלינו ולקחת חלק משמעותי בפיתוח הכדורגל. אחת המטרות שהצבתי לעצמי היא להעמיק את הקשרים העסקיים, כמו גם החברתיים והערכיים, בין ההתאחדות, נבחרות ישראל ואיגוד השופטים עם חברות מובילות במשק. אני חלק מהעולמות הללו כבר שנים רבות, וזה נראה לי חיבור נכון שתורם לשותפים במידה שווה ומעל לכל מסייע בפיתוח הענף בכל מקום בארץ, בכל רמה ובכל מגזר ומגדר. אין לי ספק כי ההתאחדות ואלקטרה יאתרו את כל האפיקים בהם ניתן לשלב כוחות, יפנו  לקהלים השונים ויהפכו את ההשתתפות של האוהדים במשחקי הנבחרות לחגיגה גדולה. הבחירה של אלקטרה בשותפות אתנו היא הבעת אמון בהתאחדות, באיגוד השופטים ובנבחרות, ומעל לכל בכדורגל כחול-לבן". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי