קלינגר: "צירוף בניון הוא גם מקצועי, אבל גם בשבילו"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | בית"ר ירושלים, רשמי

מאמן בית"ר ירושלים ערך מסע"ת לקראת המפגש בסכנין בשבת (20:30, ישיר בספורט4) והתייחס להחזרת הקשר בן ה-38 לחצי עונת פרישה, סירב לדבר על רכישת טאפוקו ופלומיין והבהיר: "המספרים של עידן ורד בסדר גמור"

(גודל טקסט)
לא שקט בבית"ר ירושלים ביממה האחרונה, מאז הודיע המועדון על רכישת קווין טאפוקו ופרדי פלומיין מהפועל חדרה, שניים שבינתיים לא ממהרים להסכים למהלך שהונחת עליהם לטענתם. במקביל, בשבת הקרובה תתארח בית"ר ירושלים אצל בני סכנין, כשלראשונה לאחר זמן רב יזכו אוהדי האורחת להתייצב למשחק (שבת, 20:30 בספורט4). הבוקר המאמן ניר קלינגר התייצב למסיבת עיתונאים, בה הוא התייחס לא רק למשחק מול סכנין, אלא גם לצירופו של יוסי בניון כשהודה שהבאתו לא הייתה מקצועית בלבד.


תחילה אמר קלינגר על צירוף בניון: "כולם קיבלו אותו בצורה יפה מאוד ואני חושב שהוא נטמע בחדר ההלבשה בצורה טבעית. הוא היה פה לפני כמה חודשים, אז נראה לי שזה קל בשבילו ובשביל הקבוצה.  אנחנו שמחים שהוא איתנו ואני מאמין שזה בכמה מימדים יעזור לנו, גם מקצועית וגם מנטלית. יוסי ראוי אחרי קריירה כל כך מפוארת ורצון כזה עז להמשיך לשחק ואני לא אמנע זאת ממנו. אני חושב שצירופו הוא גם מקצועי וגם בשביל יוסי ואמרתי זאת בהודעה על צירופו – כשמשה חוגג פנה אליי, אמרתי שכל עוד זה לא בא על חשבון החתמות אחרות שאני רוצה וצריך כמאמן, אני נותן לכך אור ירוק באהבה וברצון".




בניון. לא צורף רק מסיבות מקצועיות (דני מרון)


עסקת טאפוקו ופלומיין: "לא אתייחס לכך, בטח יומיים לפני משחק כל כך חשוב כי זה לא קשור. אני מבקש לדבר רק על כדורגל. גם לחדרה יש משחק וצריך לכבד אותה. אני גם לא יודע מה נכון ומה לא נכון ולא הייתי שופט אף אחד".



הקושי במשחקי חוץ: "זה נכון שבחוץ אנחנו מתפקדים טוב, אבל גם בבית היו לנו דקות מצוינות במשחקים שלא ניצחנו, נגד מכבי תל אביב הפסדנו ואולי זה היה המשחק הכי טוב. צריכים להמשיך להאמין שהכדורגל יביא את התוצאות גם בבית. עלינו להמשיך להתמקד באיך אנחנו מביאים נקודות ולנסות להמשיך לייצר את היציבות".



אם המשחק בסכנין יקבע לאן הולכת העונה: "אני לא יודע אם זה משחק על שש נקודות ואני לא נביא. הליגה צפופה ואני חוזר ואומר שמה שחשוב זו היכולת. אם נמשיך במגמת השיפור אז התוצאות יהיו טובות. אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה ואסור לנו להוריד רגל מהגז, כמו שקרה נגד הפועל חיפה. לא צריך לחפש ניצחון בפוקס כמו שעשינו לפני חודשיים, אלא להמשיך בעבודה הטובה".


כיצד משלבים יותר את עידן ורד במשחק ההתקפה: "אני חושב שהמספרים שלו הם בסדר גמור יחסית לפתיחת העונה ולתקופה שהייתה בבית"ר. ברור שהוא דורש מעצמו הרבה יותר ואין ספק שהוא אחד המנהיגים של הקבוצה מעבר להיותו קפטן ואני לא מודאג לגביו בכלל. הנתונים שלו מצוינים ובסוף זה ייכנס ויילך לו יותר כשהקבוצה תתחיל לעבוד כמו מכונה משומנת".



עידן ורד. קלינגר מרוצה ממספריו העונה (אודי ציטיאט)



לצדו של קלינגר ישב המגן שמואל שיימן: "יש התרגשות תמיד לפני משחקים, אבל אני רואה את זה כמשחק רגיל כמו מול כל קבוצה אחרת. בכל משחק רוצים את הנקודות ולא כל כך אכפת נגד מי. אני פחות מסתכל על סכנין, אלא על זה שאנחנו בתקופה טובה ולא הפסדנו בליגה במשחקים האחרונים ולא ספגנו עד המשחק האחרון. אני חושב שאנחנו נראים טוב".


הביקורת על יכולתו בתחילת העונה: "אני 11 שנה כדורגלן ושמונה שנים בישראל, מתוכן עברתי שבע שנים למעט בעונה שעברה בהפועל חיפה. תמיד יש ביקורת מבחוץ, וכשהיא מבחוץ זה לא מעניין אותי. מה שאומרים לי השחקנים, המאמן והאנשים שבקבוצה זה מה שחשוב לי. יכולים להגיד מה שרוצים".


אם היכרותו עם ניר קלינגר עזרה: "אני לא חושב שרק אני השתפרתי, אלא כל ההגנה. סיימנו את הסיבוב הראשון כהגנה הכי גרועה בליגה ואני קודם כל שחקן הגנה. בית"ר זו קבוצת התקפה שרוצה לכבוש הרבה, אני יודע, אבל אני קודם כל חושב שההגנה היא הבסיס".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי