עלה ליגה: יוג'ין אנסה חתם בהפועל רעננה לשנה וחצי

יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה | אתר רשמי

החלוץ הגנאי בן ה-23 שכבש חמישה שערים העונה בלאומית במדי בית"ר תל אביב/רמלה הצטרף לקבוצתו של מנחם קורצקי, כשלמועדון אופציה להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות

(גודל טקסט)

חמישה ימים לפני שחלון ההעברות בישראל ייפתח רשמית, עסקה נוספת הושלמה הבוקר (חמישי) כאשר הפועל רעננה הודיעה על החתמתו של הגנאי יוג'ין אנסה בן ה-23, חלוץ בית"ר תל אביב רמלה על חוזה לשנה וחצי עם אופציה לשנתיים נוספת.

אנסה הגיע כבר היום לאימון הקבוצה, חתם והוצג רשמית. הוא עבר לביתר ת"א/רמלה בעונה שעברה אחרי ששיחק גם בלוקרן, בעונת הבכורה כבש עשרה שערים והעונה בליגה הלאומית הוא כבש חמישה שערים ועוד שניים בגביע הטוטו. במשחקים האחרונים הוא דווקא איבד את מקומו בהרכב של זיו אריה ועלה מהספסל, אולם ביום שני האחרון השלים 90 דקות ב-1:2 על רמת השרון. שערו האחרון היה ב-0:2 על מרמורק בתחילת דצמבר, לפני חודש בדיוק.

כזכור, רעננה שחרר לאחרונה את עומר ורד, דין מימוני והזר המונטנגרי נמניה ניקוליץ וכעת מנסה להשתחרר גם מחוזהו של החלוץ אריאל נגוואקם, אשר מסרב לעזוב. מוקדם יותר גם עזב לבקשתו החלוץ מרטין אלאניס. בראשון תצא הקבוצה למשחק תחתית קריטי באשדוד.


אנסה מוצג בהפועל רעננה (דוברות המועדון)

עוד ברעננה, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל זיכה היום באופן מוחלט את תמיר כהן ודני בונדר מהאשמות תובע ההתאחדות כי ניסו להונות ולהטעות בכוונה תחילה את מוסדות ההתאחדות לכדורגל. מדובר בהחלטה סופית לאחר שתובע ההתאחדות כבר ניסה לערער פעם אחת על ההחלטה בפני בית הדין העליון וכשל. גיל קופר מנכ"ל המועדון: "ההחלטה היום היא עבורנו בסך הכל הוצאת האמת אל האור. אני מקווה שההתנכלות והרדיפה של איגוד המאמנים אחרי הפועל רעננה ייפסקו סוף סוף וגם באיגוד יבינו את המטרה שלשמה הם קיימים – מתן עזרה ותמיכה לכלל ציבור המאמנים בישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי