בכר: "השחקנים שלא בתוכניות יידעו את זה בקרוב"

ברק בכר
ברק בכר | מאיר אבן חיים

מאמן הפועל באר שבע התייצב למסע"ת לקראת המשחק ביום ראשון מול בני יהודה (20:30 בספורט1), שניצחון בו יעלה את האלופה למקום השני: "קרב חשוב"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חווה עונה קשה ומפגרת כבר ב-17 נקודות אחרי מכבי תל אביב שהביסה אותה 0:3 לפני כעשרה ימים, אבל למרות הכל היא יכולה כבר ביום ראשון הקרוב להעפיל למקום השני בטבלה, אם תנצח במשחק חוץ את המדורגת השנייה בני יהודה תל אביב (20:30, ישיר בספורט1). 

לקראת המשחק, עורך בשעה זו מאמן האלופה ברק בכר מסיבת עיתונאים ובמהלכה הוא צפוי להתייחס גם לחרושת השמועות סביב השחקנים שישוחררו מהקבוצה וכן לגבי האפשרות שקווין טאפוקו יצטרף, לאור רצונו של הצרפתי לעבור לבירת הנגב ולא לבית"ר ירושלים שכבר סיכמה עם הפועל חדרה על רכישתו.

בתחילת מסיבת העיתונאים נשאל בכר על טאפוקו וסירב להתייחס: "יש לנו משחק ביום ראשון ורק לכך אתייחס".

אם הרצון לצרף את טאפוקו הוא על חשבון אוגו: "אני לא יודע מה יהיה בעונה הבאה. הוא איתנו והוא שחקן משמעותי, זה מה שחשוב".


ג'ון אוגו. "לא יודע מה יהיה בעונה הבאה, הוא שחקן משמעותי" (דני מרון)


המשחק הצפוי מול בני יהודה:
"אני מסכים שמדובר קבוצה מצוינת. אני לא יודע אם היא עושה בעיות, אלא עושה על הצד הטוב ביותר את מה שהיא צריכה לעשות. יש שם שחקנים צעירים שהתחברו עם מאמן מצוין ואנחנו צריכים להיערך בהתאם. אמור להיות גם מזג אוויר סוער, יהיה משחק אגרסיבי ונצטרך לבוא בגישה נכונה כדי לנצח".

אם עבור הפועל ב"ש זהו משחק עונה על המקום השני: "הליגה כל כך צפופה, כך שזה קרב חשוב בין שתי קבוצות טובות שנמצאות בצמרת. בלי שום קשר לזה שזה משחק בין מקום שני לשלישי, זה משחק חשוב בליגה כל כך צפופה".

על חלון ההעברות הקרוב: "זה תלוי בהרבה דברים, זה מאוד דינמי ואנחנו בקרוב נקבל מספר החלטות. אנחנו לא יכולים להיות אחראים על מה שכתוב וכל כך הרבה דברים לא נכונים. שחקנים שאמורים להמשיך יידעו וגם מי שלא יקבל הודעה, נעשה דברים בצורה מסודרת והכל יהיה בסדר".

לצדו של בכר ישב גם המגן אורן ביטון שסיפר על התחושות: "התגעגעתי לשחק כדורגל. הייתה לי תקופת החלמה בזכות צוות רפואי ופיזיולוגי שהכינו אותי הכי טוב שאפשר. חזרתי חזק יותר וממשחק למשחק אני מאמין שזה ישתפר עוד יותר. הציעו לי לחזור בלי ניתוח והחלטתי שאני הולך על זה, כי זה דבר אפשרי שנעשה בעבר. יש בזה סיכונים, אבל גם אחרי ניתוח אפשר לקרוע עוד פעם ואני לא יכול, כי זה קרוע".

כמה היה לו קשה לראות את הקבוצה מהצד: "זה מאוד קשה, רציתי להיות חלק מזה ולנסות לעזור כמה שיותר. אגף שמאל יחזור להיות כמו שהיה. זה נכון שהולך לנו פחות טוב כרגע, אבל אנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק. אני לא יכול להצביע על נקודה בעייתית, פשוט הולך פחות טוב מבעונות קודמות".


אורן ביטון. "לקחתי סיכון, אבל החלטתי ללכת על זה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי