רשם העמותות שלח מכתב בבקשה לפירוק הפועל חדרה

אורן גולן
אורן גולן | 103

בבית משפט המחוזי בחיפה התקבל מכתב מרשם העמותות, ובו בין השאר דרישה מפורשת לעזיבתו של היו"ר אורן גולן. במועדון הגיבו בזעם: "לפני 24 שעות הציעו פשרה, אבל ממשיכים לרדת לפסים אישיים ומדברים על פירוק"

(גודל טקסט)

אם לא די בצרות המקצועיות סביב מכירתם של פרדי פלומיין וקווין טאפוקו לבית"ר ירושלים, אז הבוקר (חמישי) קיבלה הפועל חדרה מכה נוספת כאשר נציגי רשם העמותות שלחו מכתב חריף לבית המשפט המחוזי בחיפה בדרישה לפרק את מועדון הכדורגל, לקראת הדיון הראשון שייערך ביום שני.

"בבקשת הפירוק נמנו הליקויים שנתגלו בהתנהלות העמותה בהרחבה. אחד מהליקויים היה כי העמותה העבירה אליה פעילות בניגוד לדין", נכתב על ידי אנשי רשם העמותות בפנייתם לבית המשפט המחוזי בחיפה. בנוסף, אנשי רשם העמותות מציינים ליקויים רבים וחוזרים על כך שלמרות בקשתם בחדרה בחרו שלא להתייחס.

"חשוב להבין כי העמותה הגיעה למעמדה כיום, בין היתר, בהסתמך על התנהלות המנוגדת לחוק, אשר אפשרה לה לקבל כספי ציבור שככל הנראה לא היה בידה לקבל בדרך אחרת", נכתב בנוסף. כמו כן ברשם העמותות דרשו לעזיבתו המיידית של היו"ר אורן גולן מהעמותה: "סירובו של מר גולן להתפטר מהנהלת העמותה מוכיחה את הכשל במוסדות העמותה, כאשר נושא המשרה הבכיר ביותר בה מעדיף את טובתו האישית על פני טובת העמותה".

מהפועל חדרה נמסר בתגובה: "תמוהה לנו מאוד התנהלות רשם העמותות, שמצד אחד אתמול לפני פחות מ-24 שעות הגיש לנו הצעה לפשרה ומצד שני ממשיך לרדת לפסים אישיים ומדבר על פירוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי