חדרה במו"מ מתקדם למנוע פירוק הקבוצה והפחתת נקודות

אורן גולן
אורן גולן | 103

יו"ר המועדון אורן גולן, התראיין בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ואמר כי הוא מאמין שעוד לפני הדיון בשבוע הבא בבית המשפט, תושג פשרה עם רשם העמותות, שתמנע את הפירוק

(גודל טקסט)
בשבעה ינואר, משמע ביום שני שבוע הבא, אמורים נציגי רשם העמותות לבקש מבית המשפט למנות מפרק להפועל חדרה מליגת העל, בטענה של ניהול לא תקין. פירוש הדבר, הפחתת תשע נקודות ממאזן הקבוצה.


יו"ר המועדון, אורן גולן, התראיין הערב (חמישי) בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה והבהיר את הדברים: "הפועל חדרה יכולה להגיע לפשרה עם הרשם עד לדיון. אחר כך, אי אפשר יהיה לעשות זאת. הפשרה המוצעת שהקבוצה לא תפורק, לא יורדו ממאזנה נקודות, ההנהלה המכהנת תצא לתקופת צינון, אני אפסיק לכהן כיו"ר ואעבור לתפקיד אחר במועדון ונציג של רשם העמותות יישב במשרדי הקבוצה ויתקן את הטעון תיקון".


גולן הוסיף: "בעיקרון, הפשרה נראית לנו, אני רק רוצה לדעת כרגע איזו תקופה וכמה זמן יישב הנציג של רשם בעמותות בקבוצה. אחרי הכל, אני מושקע במועדון והערבויות הן שלי וההתחייבויות הן שלי. אני לא מוכן שמישהו ייקח את הניהול בלי לדעת כמה זמן זה יימשך. אנחנו במשא ומתן להגיע לאותה פשרה מול רשם העמותות עם שיפורים קלים".


אשר למכירת השחקנים הזרים קווין טאפוקו ופרדי פלומיין, אמר: "בכל מקרה, המפרק לא יכול למנוע את מכירתם לקבוצות אחרות. אני נגד החזקת שחקנים בכוח. ממכירתם  יכנסו לקופה שלנו כשני מיליון שקלים וחצי. כרגע יש משא ומתן וניסיון לשכנע את טאפוקו לשחק בבית"ר ירושלים. הוא מתעקש על הפועל באר שבע. נקווה שהוא ישתכנע לבסוף. אני רוצה להבהיר, שבכל מקרה, הוא נשאר לשחק בחדרה  עד סוף העונה ומדובר בהעברה עתידית".

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי