חיים סילבס: "אני מאמין שק"ש תעלה בסופו של דבר לפלייאוף העליון"

חיים סילבס
חיים סילבס | ערן לוף

מאמנה המפוטר של הקבוצה הצפונית התראיין בתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס אל עזיבתו: "לא היו לי הבטחות יוצאות דופן", ועל חוסר ההצלחה של המועדון: "הוא לא מצליח להבדיל את עצמו מקבוצות אחרות"

(גודל טקסט)

למרות פתיחת עונה טובה, עירוני קריית שמונה נכלאה לרצף מאכזב בה צברה רק שתי נקודות בשבעת משחקיה האחרונים, דבר שהוביל לפיטוריו של חיים סילבס. הערב (חמישי) התראיין סילבס ברדיו 103FM והתייחס אל הקדנציה במועדון הצפוני בליגה ועל יחסיו עם איזי שירצקי.

חיים סילבס התייחס לפיטוריו ואמר: "אין פה עניין של יותר מידי רגשות, ברור שזה מאכזב, אבל זה חלק מהמקצוע. כרגע אנחנו עדיין בעיר עד סוף שנת הלימודים של הילדים, זה תרחיש שהנחנו שעשוי לקרות ונערכו אליו".


"איזי האמין בי לאורך כל הדרך" (עדי אבישי)

איזי שירצקי רצה תהליך ארוך טווח אך פיטר אותך בשלב יחסית מוקדם: אני יכול לומר שלא היו ההבטחות יוצאות דופן, אבל אני כן יכול לומר שאיזי האמין בי ובדרך שלי, ולפעמים צריך להתמודד עם פציעות או מכירת שחקנים ואני הייתי צריך לדעת להתמודד איתם ולתת תוצאות טובות יותר. שרשרת ההופעות האחרונות הובילו לפיטורין. בסופו של דבר צריך להביא תוצאות, ברור שאני לא האשם היחיד, אבל עמדתי בראש המערכת המקצועית. אני אישית מאמין שבינואר אחרי שהפצועים יחזרו יחד עם חיזוק נוסף, קריית שמונה תחזור לתלם ואני כן מאמין שהיא תיכנס לפלייאוף העליון".

מדוע קריית שמונה לא מצליחה בשנים האחרונות: "אני לא חושב שק"ש מצליחה להבדיל את עצמה מאחרות, ואם תראו את השחקנים בקבוצות הביניים תראו שחקנים דומים, פשוט התקציב שלנו גדול יותר בגלל שזו קבוצה בלי קהל ונמצאת במקום לא אטרקטיבי. בנוסף לכך, אפשר לראות שהקבוצות הגדולות רוצות את כל השחקנים המרכזיים, כמו שנייג'ל האסלביינק נמכר לבאר שבע כך גם שחקנים כמו טאפוקו ופלומיין מבוקשים על ידי הגדולות.


"קריית שמונה לא מצליחה להבדיל את עצמה מקבוצות אחרות בליגה" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי