דראפיץ: "מכבי ת"א לא הפסידה העונה? גם ליברפול עד סיטי"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי נתניה דיבר לקראת הצהובים: "מחכים לאלופה שבדרך". על איביץ': "נשתה בירה אחרי המשחק". שני רומנים הוצעו לקבוצה. גוזלן ייאבק על מקומו?

(גודל טקסט)
במכבי נתניה ממשיכים הבוקר (שישי) בהכנות לקראת המשחק ביום שני נגד מכבי תל אביב, כשבקבוצה רוצים מאוד להמשיך את המומנטום בו הם נמצאים. "אנחנו רוצים לבוא כדי לשחק את המשחק שלנו. מכבי ת"א היא הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל מצידנו צריך לבוא לשחק כדורגל. במשחק הקודם עשינו להם בעיות והמבחן שלנו יהיה לראות אם אחרי התהליך שעברנו, אנחנו מסוגלים לתת להם פייט" אמרו במועדון.


הבוקר ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ'. "התקדמנו ואנחנו מגיעים למשחק נגד מכבי תל אביב עם ביטחון עצמי טוב מאוד", אמר המאמן, "החבר'ה התגבשו קצת יותר ואנחנו מחכים בקוצר רוח לאלופה שבדרך, רוצים לראות מה אנחנו יכולים לעשות נגדה. אנחנו בבית שלהם עם הקהל שלהם ומודעים לזה שהם לא הפסידו העונה, אבל גם ליברפול לא הפסידה העונה ומנצ'סטר סיטי ניצחה אותה. אנחנו רוצים לעשות משהו יפה ביום שני".


המפתחות למשחק: "נצטרך להיות יותר מהירים, יותר טכניים ויותר בהכל. להסתכל להם בעיניים, להראות שאנחנו לא מפחדים. במשחק הראשון נגדם לא התבטלנו וקיבלנו גם פירגונים. עכשיו זה סיפור אחר, הם הפכו להיות מפלצת שאי אפשר לעצור אותה וזה כיף לשחק נגדם. אין מה לדבר על מוטיבציה. בעונה שעברה הפתענו את הקבוצות הגדולות, העונה ניצחנו כבר את הפועל באר שבע ואת מכבי חיפה. נשנה דברים פה ושם. מכבי ת"א תוקפת יותר ואנחנו לא נבוא להתגונן. אם תבוא מפוחד נגד קבוצה כזו, לא משנה מה תעשה אתה תקבל גול ואז תנסה רק לצאת בכבוד. אנחנו רוצים לשחק את הכדורגל שלנו, אין מה להפסיד מול אלופה. יהיה קצב גבוה, אלו שתי קבוצות לוחצות, המשחק יוכרע על הכדורים השניים, נצטרך להיות אגרסיביים ולהראות כוח רצון ולצאת קדימה. הם עושים את זה מצוין, יש להם תבנית שלמדנו אותה".


דראפיץ'.
דראפיץ'. "אסור לבוא מפוחד נגד קבוצה כזו" (אודי ציטיאט)


דו קרב הסרבים נגד איביץ': "הוא סרבי יווני ואני סרבי ישראלי. הוא גר בסלוניקי ואני בנתניה. אנחנו חברים שנפגשים מדי פעם ומדברים בטלפון. בשבוע האחרון לא דיברנו ואפילו לא אמרתי לו שנה טובה. אמרתי לו בצחוק נכבד אחד את השני ונשתה אחרי המשחק כוס בירה. הגיע למכבי מאמן שיודע מה הוא רוצה. הוא מחזיק את הצוות כמו שצריך והביא איתו אנשים שיודעים את העבודה. הוא מאמן צעיר וטוב וזו ברכה לישראל כי אנחנו יכולים להתקדם. מכבי הביאה לאורך השנים מאמנים מצויינים כמו סוזה, יוקאנוביץ', גרסיה ובוס. הם וג'ורדי הביאו תרבות חדשה. לפעמים אנחנו הישראלים אומרים שהם לוקחים לנו את העבודה אבל זה רק נותן לנו דרייב ומוטיבציה לעבוד יותר קשה ובצורה נכונה ואחרת ולהתמודד מולם כמו שצריך".


סוגיית השוערים: "אני עשיתי עוול בעונה שעברה לגולן. נתתי לו לשחק רק בסוף העונה והוא קיבל חמישיות. מדובר בשוער הנבחרת הצעירה, שמתי אותו לשחק בגארבג' טיים והוא לא דיבר מילה. רצינו לתת לו העונה לשחק והוא עשה שלושה משחקים מצוינים. הוא היה שוער ראשון ברמה"ש ופה לא קיבל דקות. עדיין לא החלטנו השבוע, נתייעץ עם מאמן השוערים עופר בסון".


המשחקים החשובים בתקופה הקרובה: "הטבלה צפופה והתחיל המאני טיים כי זה הסיבוב השני. יש משחקים קשים ונצטרך להיות בכושר הכי טוב בלי סיפורים. צריך לדעת לעשות את המשחקים שלנו כמו שצריך אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון ולהילחם על אירופה".


גולן אלקסלסי.
גולן אלקסלסי. "עשיתי לו עוול בשנה שעברה" (ערן לוף)


חיזוק: "אין לנו משהו מעניין כרגע. יש דיבורים אבל לא מעבר. לא נחתים שחקן רק כדי להגיד שהחתמנו. אנחנו רוצים להחתים משהו מעניין וטוב. לא נבזבז את הכסף של בעל הבית שלנו על שטויות. אם לא, יותר טוב שנקדם שחקנים כמו ברשצקי וירושלמי ולראות את הצעירים פורחים".


בינתיים, הקשר דידייה קוגבנייה עדיין פצוע ובקבוצה העבירו מסרים לסוכנו כי באפשרותו לחפש קבוצה. לשחקן סעיף שחרור של מיליון דולר ומכיוון שמדובר ב"נכס כלכלי", בקבוצה לא ימכרו אותו בכל מחיר. גם לגבי טים הויבך המצב דומה: בקבוצה הבהירו לשחקן כי באפשרותו למצוא לעצמו קבוצה, אך נכון לרגע זה, הבלם מטרפד מעבר לקבוצה אחרת. "אנחנו רוצים להתחזק בבלם זר, אבל אנחנו לוקחים בחשבון מצב שטים יעמוד על שלו ויישאר עד סוף העונה בהתאם לחוזה שלו".



בנתניה רוצים להתחזק בבלם זר ואף בשחקן שלהגדרתם, "יעשה את ההבדל" בחלק הקדמי, אך שחקנים שכאלה יוחתמו רק במידה ויהיו שוברי שיוויון ובקבוצה יהיו בטוחים שישפרו את הקבוצה. קיימת שביעות רצון גדולה מהשתלבותו במשחקים האחרונים של הבלם הצעיר דולב אזולאי שהגיע מנצרת עלית.


שחקני מכבי נתניה.
שחקני מכבי נתניה. "במשחק הקודם עשינו להם בעיות" (ערן לוף)


במסגרת החיפושים אחר זרים, לספורט1 נודע כי לנתניה הוצעו שני שחקנים רומנים: הראשון הוא הבלם פלורין גורדוס בן ה-30, שמשחק כיום באוניברסיטת קראיובה המדורגת שלישית בליגה הרומנית והשתייך עד העונה שעברה לסאות'המפטון האנגלית שם שיחק במשך ארבע עונות. לבלם גם 11 הופעות בנבחרת רומניה.


השחקן השני שהוצע הוא הקשר ההתקפי בן ה-28 גיאורגי "תאודור" גרוזט, אשר משתייך לקבוצת דינמו בוקרשט ובעברו שיחק בין השאר בטרק גרוזני, סטנדרט ליאז', פטרולול ובורסאספור. גרוזט אף שיחק במשחק הידידות של הנבחרת הרומנית, אשר נערך בחודש מרץ באיצטדיון בנתניה. על השניים המליץ בין השאר בלם הפועל חיפה, גבריאל תאמאש.


בעניין אחר, למרות מיעוט הדקות לאחרונה, החלוץ שובל גוזלן הבהיר כרגע לאנשים במועדון, כי הוא עדיין מעוניין להישאר במועדון ולהילחם על מקומו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי