אופטימיות במכבי חיפה לקראת פ"ת: "כל ניצחון מוסיף ביטחון"

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

הירוקים רוצים להשיג ניצחון שלישי ברצף במושבה (שבת 18:15, ספורט3), שחקן בקבוצה: "נגיע מוכנים כדי לשמח את האהודים גם בחוץ". דוס סנטוס יפתח במקום גרשון, סאן מנחם ייעדר בגלל צהובים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד מכבי פתח תקווה (18:15, שידור ישיר בספורט3). במועדון רוצים להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות, מה שלא עשו מאז עונת 2016/2017. המאמן מרקו בלבול ערך מספר שיחות עם השחקנים וביקש מהם לשמור על מחויבות כפי שעשו במשחקים האחרונים. "אסור לנו לוותר לרגע ולחיות בשאננות", אמר המאמן לשחקניו.

מבחינה מקצועית, בלבול צפוי להמשיך עם מערך דומה לזה שפתח במשחקים האחרונים. הבלם רמי גרשון ששוב נפצע וייעדר בשבועיים הקרובים לא יהיה בסגל ובמקומו צפוי אליסון דוס סנטוס לפתוח בהרכב. מעבר לזה בלבול מתלבט בין שון וייסמן למוחמד עוואד בחלק ההתקפי ונראה כי ימשיך לתת קרדיט להרכב שפתח במשחקים האחרונים. סאן מנחם ייעדר בגלל צהובים. שחקן בחיפה אמר: "כל ניצחון מוסיף לנו ביטחון. נגיע מוכנים וננסה לשמח את האוהדים שלנו גם במשחק החוץ".

בינתיים, הירוקים גם חושבים על מועד ההעברות בחודש ינואר. בלבול כבר ערך מספר פגישות עם ראשי חיפה וביקש לערוך שינויים קטנים בחלון הנוכחי ושינויים רבים יותר ייעשו הקיץ. "מי שמכיר את בלבול יודע שיש לו דרך ולפני כל החלטה הוא בוחן אותה מספר פעמים ולכן שחקנים שכבר היו מחוץ לרוטציה קיבלו ממנו הזדמנות נוספת", אמרו במועדון הירוק והוסיפו: "בניגוד למועדונים אחרים אנחנו עובדים בשקט ונבצע את השינויים המתאימים בצורה מסודרת". כפי שפרסמנו, קשר הפועל חדרה מוחמד אבו פאני צפוי לחזור לקבוצה וגם פרדי פלומיין עדיין נחשב כמועמד לירוקים. מאידך, נראה כי הקשר עמית זנטי ייצא בהשאלה בחודש ינואר. האחרון אינו מקבל הזדמנויות רבות אצל המאמן ויעדיף לקבל קרדיט גדול יותר במקום אחר.

שחקני מכבי חיפה.
שחקני מכבי חיפה. "עובדים בשקט" (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, איעד חבשי, אליסון דוס סנטוס, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, שון וייסמן (מוחמד עוואד).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי