גורם בסכנין: "יש למשחק נגד בית"ר ירושלים משמעות גדולה"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

לחץ גדול במועדון לקראת הגעת הקבוצה של קלינגר לדוחא (שבת 20:30, ספורט). גאדיר ועותמאן בספק, אזולאי יפתח על הספסל. בלבול בקרב השחקנים על חואן קרלוס: "לא ברור מה התפקיד שלו"

(גודל טקסט)

אווירה מתוחה בבני סכנין לקראת המשחק מחר (שבת 20:30, שידור ישיר בספורט4) נגד בית"ר ירושלים. הקבוצה נמצאת בתקופה קשה מאז הגעתו של המאמן עמיר תורג'מן, במיוחד לאחר ההפסד להפועל תל אביב שהוריד אותה מתחת לקו האדום. במועדון מבינים כי הפסד ביתי מחר עשוי לסיים את דרכו של המאמן ולהביא לזעזוע נוסף.

בהנהלת הקבוצה גם מדברים על יכולת ירודה במשחקים האחרונים ומקווים כי מול הקהל הביתי זה ישתנה. "למשחק נגד בית"ר יש משמעות גדולה. כל המועדון בלחץ ורק ניצחון יחזיר את השקט. גם תיקו יבוא בחשבון, בהתחשב במכת הפציעות הגדולה שלנו, אבל הפסד זה בעיה" אמר גורם במועדון. הקבוצה של תורג'מן אכן מגיעה עם מכת פציעות ופרט לפיראס מוגרבי, ג'ורג' אקפביו וג'אבר עטאא, גם כשירותם של עלי עותמאן ומוחמד גאדיר תתברר רק במהלך היום. האחרון נטש אתמול את האימון וסיכוייו לשחק נמוכים כאשר בסכנין מקווים כי המגן דווקא ייקח חלק במשחק. החלוץ שלומי אזולאי אומנם ערך אימון אך נראה כי יפתח על הספסל. תורג'מן יעלה עם קישור מעובה וקלאודימיר פריירה, שכבר דובר שיעזוב בינואר, עשוי לפתוח בהרכב.

בנוסף, בקבוצה הופתעו מחזרתו של מאמן הכושר חואן קרלוס שטרם הוגדר לו תפקיד חדש. "לא ברור מה התפקיד שלו וכדאי שייעשו שם סדר עם זה", אמר שחקן בקבוצה.

תורג'מן. עוד הפסד עלול לגרום לזעזוע נוסף (אודי ציטיאט)
תורג'מן. עוד הפסד עלול לגרום לזעזוע נוסף (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי אבו ריא (עלי עותמאן), מרון גנטוס, אלבין פאנישי, עוביידה חטאב, אייהב גנאיים, חאלד חלאיילה, קלאודימי פריירה, מוחמד כליבאת, ישראל זגורי, אוסאמה חלאיילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי