כעס בבית"ר על טאפוקו: "רק מי שרוצה לשחק כאן יבוא"

ניר קלינגר, ניסן יחזקאל, דוד מרטן
ניר קלינגר, ניסן יחזקאל, דוד מרטן | דני מרון

בבית וגן לא אהבו את התנהלות קשר חדרה בו היו מעוניינים: "גם ההתערבות של באר שבע לא תרמה. אמורים לשבת עם פלומיין בשבוע הבא". סירושטיין יחזור לסגל נגד סכנין (שבת 20:30, ספורט4), קריאף לא בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים לא הופתעו מכך שעסקת רכישתו של קווין טאפוקו לא יצאה לפועל, לאחר שמתחילת המשא ומתן עם הקשר נראה היה שהוא לא רוצה לשחק בקבוצה ועושה הכל כדי להכשיל את המגעים. בסופו של דבר, ולאחר שהבעלים משה חוגג ויושב הראש אלי אוחנה נתנו שתי הצעות כספיות משודרגות לנציגי השחקן שהמשיך בסירובו, הוציאה בית"ר הודעה רשמית על כך שהיא יורדת מהשחקן. "אנחנו לא צריכים בסגל שלנו שחקנים שלא רוצים להיות כאן", אמר גורם בבית"ר לאחר התפוצצות המגעים. "טאפוקו התנהג בחוצפה ובצורה לא מכובדת ואין לנו ספק שגם ההתערבות של באר שבע, בזמן המגעים שלנו לא תרמה. רק מי שירצה לשחק בבית"ר יהיה כאן ומי שלא, נגיד לו תודה ובהצלחה. אותם דברים אמורים גם לגבי פלומיין, איתו אנחנו אמורים לשבת בשבוע הבא", הוסיף הגורם.

בבית"ר יצטרכו לשים כעת את נושא הרכש בצד ולהתמקד במשחק החוץ החשוב נגד בני סכנין, מחר בדוחא (שבת 20:30, שידור ישיר בספורט4). הקבוצה עצמה תצא כבר בשבת בבוקר צפונה, ותתאכסן בבית מלון באיזור עד מועד המשחק.

כזכור, הוסכם העונה בין הנהלות המועדונים שאוהדי קבוצת החוץ יכולים להגיע למשחק, וכאלף אוהדי בית"ר אמורים להיות נוכחים מחר בדוחא. בניגוד לשנים קודמות ובסיכום שנערך בין הבעלים חוגג ומוחמד אבו יונס מסכנין, סוכם שאוהדי בית"ר יגיעו הפעם ישירות לחניה המרכזית של האצטדיון ומשם יכנסו ליציע הצפוני שהוקצה עבורם. מספר אוהדים שהגיעו לאימון המסכם הבוקר בבית וגן, תלו שלט ענק בתוך מגרש האימונים ועליו נכתב: "בשביל הסמל, הכבוד ובשבילנו מלחמה".

קלינגר באימון בית
קלינגר באימון בית"ר. רוצה להמשיך בטיפוס בטבלה (דני מרון)

בצד המקצועי צפוי המאמן ניר קלינגר לערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר מיקי סירושטיין שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים ישוב להרכב על חשבונו של אופיר קריאף. בחלק הקדמי ימשיכו עידן ורד ומאור בוזגלו לפתוח לצדו של יאקוב סילבסטר, כאשר גם אנתוני וארן נמצא בתמונת ההרכב. מי שייעדר כמובן הוא הקשר אור אינברום, שנמצא עדין בהתאוששות מהתקרית האלימה במהלכה נדקר בירכו בליל הסילבסטר. פרטי המקרה עדין בחקירת משטרת אשדוד, שעצרה כזכור מוקדם יותר השבוע שני חשודים בדקירה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל בן חיים, אור זהבי, שמואל שיימן, מיקי סירושטיין, אפונסו טיירה, דן איינבינדר, עידן ורד, מאור בוזגלו, יאקוב סילבסטר(אנתוני וארן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי