גורם בהפועל תל אביב: "ניצחון בקריית שמונה יעלים את הלחץ"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | עדי אבישי

האדומים יצאו לאחר האימון לבית הארחה בצפון לקראת המשחק מחר נגד הקבוצה של תומר קשטן (שבת, 16:00, בספורט3). רז שלמה ואדי גוטליב יפתחו בהגנה של אופיר חיים, רועי זיקרי מקבל עדיפות על פני פייסל מוליץ' בחוד

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיימה אימון הבוקר (שישי) במתחם חודורוב, ולאחריו יצאה הקבוצה לבית הארחה בצפון לקראת המשחק מחר (שבת, 16:00, בספורט3) נגד עירוני קריית שמונה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל.

בקבוצה רוצים לייצר מומנטום לאחר הניצחון במחזור הקודם 0:2 על בני סכנין. בהפועל תל אביב הבהירו: "תוצאה טובה מחר תוסיף אמונה וביטחון בהכנות למשחק הבא בליגה, הדרבי נגד מכבי תל אביב אותו אנחנו מארחים במושבה. ניצחון ירחיק אותנו מהקו האדום, יוסיף ביטחון לשחקנים ויעלים את הלחץ".

המאמן אופיר חיים לא תרגל את ההרכב הפותח, ורק מחר בבוקר תקיים הקבוצה אימון טקטי קצר בו יוחלט על ה-11 שיפתחו. מסתמן כי הקפטן אוראל דגני שלא שיחק בשבוע שעבר, לא יחזור להרכב ושני הבלמים מחר יהיו רז שלמה ואדי גוטליב. הצוות המקצועי מעדיף מחר את רועי זיקרי המהיר בהרכב על פניו של החלוץ הסרבי פייסל מוליץ'.

רמזי ספורי שכבש נגד בני סכנין את שערו הראשון העונה, ישחק בקו הקדמי לצדו של קאיו אלבס, כשאחמד עאבד נראה מצוין השבוע באימונים לקראת המשחק נגד הקבוצה הצפונית בה בילה את רוב הקריירה שלו.


רועי זיקרי. מקבל את העדיפות בהתקפה על פני פייסל מוליץ' (דני מרון)

הקשר ניר לקס אמור להיות השחקן שייצמד לאיש המרכזי בקריית שמונה, ואלון אחמדי. אופיר חיים הבהיר לשחקניו כי שחקני היריבה יפתחו את המשחק במהירות והתלהבות תחת הבכורה המחודשת של תומר קשטן וחובה להיות מרוכזים.

ההרכב המשוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, רז שלמה, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, ניר לקס, שי אליאס, קאיו אלבס, רמזי ספורי, אחמד עאבד, רועי זיקרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי